MS Windows
briani 27239
win 2000 boot problem
Fra : claus v

Dato : 26-09-03 21:23

efter at have formateret og geninstalleret windows 2000
så kommer der i opstart en eller anden dual boot hvor jeg kan vælge windows
2000 eller windows 2000
og så står den ellers og tæller ned fra 30 tror jeg eller indtil jeg selv
vælger hvilken windows 2000 jeg vil bruge
det underlige er at jeg kun har installeret windows 2000 et eneste sted på
min pc.

er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan undgå denne valgmulighed
under opstart eller om tiden evt kan justeres nedad

mvh claus v

Fra : Henrik

Dato : 26-09-03 21:27

for mig at se har du under installatinen anden gang valgt at ligge win 2000
ved siden af den gamle istedet for oven i den gamle. Du kan i instillinger
kontrolpanel også vistnok system vælge noget om bootparameterne. Eller du
kan vælge at editerer boot.ini manuelt

Fra : Henrik Dissing

Dato : 27-09-03 12:44

On Fri, 26 Sep 2003 22:26:45 +0200, "Henrik"
<H.Hilskov(fjerdette)@Get2net.dk> wrote:

>Eller du kan vælge at editerer boot.ini manuelt

Hvor ligger den?
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-09-03 23:40

I roden af Boot drevet. Normalt C:.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 26-09-03 21:30

claus v skrev:

> er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan undgå denne
> valgmulighed under opstart eller om tiden evt kan justeres nedad

Control Panel > System > Advanced > Settings ud for Startup and
Recovery > Fjern flueben ved: 'Time to display list of operating
systems'.

Madsen.