MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP fryser .. og dog ..
Fra : Rookie All Stars

Dato : 26-09-03 11:32

Har en maskine m. WinXP PRO på. Den har 256 MB RAM og kører ca. 900 MHz på
CPU'en. Der er opdateret 100% fra Windows Update.

Den låser ofte, når jeg arbejder. Den fryser ikke fast; jeg kan godt bevæge
musen .. trykke CTRL-ALT-DELETE og se mine processer, der kører.
Der er ikke nogen programmer, der ikke svarer eller er gået ned .. den låser
bare. Jeg kan ikke trykke på nogen knapper overhovedet; ej heller se div.
baloon tips på min proceslinie!?!?!?

Så lige pludselig kommer den tilbage til livet .. og sådan går det videre ..
låse .. låse op .. låse .. låse op .. osv. osv.

Har en anden maskine, der også kører WinXP PRO, 256 MB RAM og 1,7 GHz på
CPU'en - den er der aldrig noget galt med.

Hvad kan der være galt? Nogen forslag?
Det kan vel ikke være noget med en BIOS-opdatering, vel?

Fra : Ole C

Dato : 26-09-03 22:17

Rookie All Stars skrev blandt andet:

> [...]
> på CPU'en - den er der aldrig noget galt med.
>
> Hvad kan der være galt? Nogen forslag?
> Det kan vel ikke være noget med en BIOS-opdatering, vel?

Virus måske - eller spyware der bruger alle maskinens kræfter....?
--
vh
Ole C