MS Windows
briani 27239
Fjerne MSN messenger
Fra : Birger Holm Brøndber~

Dato : 24-09-03 22:28

Hej NG

Hvordan er det nu man fjerner Messenger i XP, så den ikke starter op
automatisk?

Birger

Fra : Thomas Madsen

Dato : 24-09-03 23:13

Birger Holm Brøndberg skrev:

> Hvordan er det nu man fjerner Messenger i XP, så den ikke starter op
> automatisk?

Ofte er det faktisk langt nemmere og hurtigere at bruge Google Groups
end at sidde og vente på et svar som er blevet besvaret ufattelig mange
gange i denne gruppe.

http://www.google.dk/groups?as_q=fjerne%20messenger&as_ugroup=dk.edb.system.ms-windows

Madsen.

Fra : Ricko.

Dato : 25-09-03 06:16

hej, jeg har lagt et lille prog. ind til dig som fjerner den totalt , plus
at det også kan ordne mange andre små ting i xp for dig .