Os2 Til Win 98
Fra : Heidi & René Peterse~

Dato : 29-11-00 07:32

Hej med jer

Er der nogen her som ved hvordan jeg fjerner Os2 fra en maskine for derefter
at installere Win 98 på den. Så må i gerne dele jeres viden med mig. Tak på
forhånd

Med venlig hilsen

Pind

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-11-00 11:35

"Heidi & René Petersen" wrote:

> [...]
> at installere Win 98 på den. Så må i gerne dele jeres viden med mig. Tak på

Du følger bare standardinstallationsvejledningen til Win98. Den er
meget, meget omhyggelig med at få OS/2 til at holde op med at virke.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Heidi & René Peterse~

Dato : 29-11-00 22:58

Hej med jer igen

Tak for hjælpen, jeg skal af med os2 fordi maskinerne nu skal hjem og køre i
et windows netværk. Jeg deler ikke helt jeres mening om Windows.

Med venlig hilsen

René Petersen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-11-00 15:30

"Heidi & René Petersen" wrote:

> Hej med jer igen
>
> Tak for hjælpen, jeg skal af med os2 fordi maskinerne nu skal hjem og køre i
> et windows netværk. Jeg deler ikke helt jeres mening om Windows.

Jamen held og lykke. Iøvrigt er din bemærkning lige generel nok - min
personlige holdning til Windows er særdeles pragmatisk.... Men det
udelukker jo ikke religiøse fanatister

Fra : N/A

Dato : 29-11-00 15:58

Fra : Peter Jespersen

Dato : 29-11-00 15:58

On Wed, 29 Nov 2000 11:27:11 +0100, derly lytken wrote:

>I artikel <qp1V5.1903$_t3.243443@news101.telia.com>, skrev "Heidi & René

>Du kunne jo formatere harddisken eller repartitionere den, men hvorfor
>vil du fjerne et så eminent styresystem til fordel for et skodsystem?

Ja, dybt suk...desuden ret ironisk....siden OS/2 netop blev
designet som en afløser til den forældede DOS.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
!Flywheel.tag

Fra : steen

Dato : 12-12-00 23:00

"Heidi & René Petersen" wrote:

> Er der nogen her som ved hvordan jeg fjerner Os2 fra en maskine for derefter
> at installere Win 98 på den. Så må i gerne dele jeres viden med mig. Tak på
> forhånd

<osdelete.exe> findes da også....

Hygge
--