MS Windows
briani 27239
Skal vi sammenligne XP-joblister ?
Fra : ab

Dato : 20-09-03 06:42

Kan det virkelig være rigtigt, at der "skal" være så meget kørende
samtidigt, eller er der noget der har sneget sig ind.

Kopi af jobliste m.v. i dk.binaer

ab

Fra : jens

Dato : 20-09-03 13:04

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det virkelig være rigtigt, at der "skal" være så meget kørende
> samtidigt, eller er der noget der har sneget sig ind.

Hehe

> Kopi af jobliste m.v. i dk.binaer

En default install af xp giver 22 processer, derudover kommer
efterinstallerede programmer.
Jeg har på denne ialt 33 processer, inclusive mailserver, norton virus og
15 programmer/winduer åbne. 7 af de 33 vedrører mailserveren.

Så du trænger vist til en lille oprydning.

Mvh Jens som ikke kan se billedet i dk binær tydeligt nok til at se hvad
der kører.

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 20-09-03 17:06

> [...]
>
> Så du trænger vist til en lille oprydning.
>
> Mvh Jens som ikke kan se billedet i dk binær tydeligt nok til at se hvad

Jeg har et program i min, som optræder fire gange - det er SVCHOST.EXE, der
i den ene udgave bruger 17mb. Hvad er det?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-09-03 00:27

Host for Services.
Helt normalt at det optræder flere gange.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-09-03 23:33

ab wrote:
> Kan det virkelig være rigtigt, at der "skal" være så meget kørende
> samtidigt, eller er der noget der har sneget sig ind.

Denne side hjalp mig da jeg fik jobliste-fnader.
http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm
Bl.a. fandt jeg ud af at få reset ud i realplayer der stjal store
resurser under opstart.

mvh
Henning

Fra : Bossy

Dato : 21-09-03 01:46

http://www.blackviper.com/WinXP/service411.htm#Alerter

kig på den her

Fra : jens

Dato : 22-09-03 22:27

"ab" <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig være rigtigt, at der "skal" være så meget kørende
> samtidigt, eller er der noget der har sneget sig ind.
>
> Kopi af jobliste m.v. i dk.binaer

Faldt lige over denne.... .: http://www.windows.no/win_proc.php

Mvh Jens