MS Windows
briani 27239
Kan ikke se reklamer
Fra : Anders Lund

Dato : 17-09-03 19:01

Jeg kan ikke se diverse reklamer rundt omkring på nettet. Det lyder måske
som et luxusproblem, men det jeg er med til at drive en webside, er det lidt
irriterende.
tracer jeg fx adressen servedby.advertising.com går den direkte med
127.0.0.1.
Meget smart hvis man vil af med bannerene.

Dvs at der er et program der har sar nogle hosts op for de mest kente
domænenavne som bruges til reklamer. Men jeg kan ikke finde programmet eller
filen der indeholder hostsne.
Hvad gør jeg, jeg bruger winxp

Mvh
Anders Lund

Fra : Lars Stokholm

Dato : 17-09-03 19:08

In dk.edb.system.ms-windows, Anders Lund wrote:

>Jeg kan ikke se diverse reklamer rundt omkring på nettet.

Det kan jeg. :)

>Men jeg kan ikke finde programmet eller filen der indeholder hostsne.

Prøv: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : Anders Lund

Dato : 17-09-03 20:29

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

Det er kun
127.0.0.1 localhost

Er der andre steder?

Mvh
Anders Lund

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-09-03 21:10

Anders Lund (anders@zaim.dk) skrev følgende:
> "Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er kun
> 127.0.0.1 localhost
>
> Er der andre steder?

Måske "lmhosts" ?

- Martin

Fra : Anders Lund

Dato : 17-09-03 22:39

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Måske "lmhosts" ?

Alt er udkommenteret i den fil.

Mvh
Anders Lund

Fra : arc@na

Dato : 20-09-03 03:02

"Anders Lund" <anders@zaim.dk> wrote in news:bkacle$7gp$1@sunsite.dk:

> 127.0.0.1 localhost

Din egen PC???? ))

> Er der andre steder?

Et par millioner, ja.

arc@na

Fra : Asle Bjerva

Dato : 17-09-03 19:09

"Anders Lund" <anders@zaim.dk> skrev i melding
> Dvs at der er et program der har sar nogle hosts op for de mest kente
> domænenavne som bruges til reklamer. Men jeg kan ikke finde programmet
> [...]

Hostfil i WinXP ligger her:
Åpne den for redigerting slik:
Start den med start kjør, skriv edit C:\windows\system32\drivers\etc\hosts
(Der er den som standard)
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : arc@na

Dato : 20-09-03 03:01

"Anders Lund" <anders@zaim.dk> wrote in news:bka7ft$3rf$1@sunsite.dk:

> Jeg kan ikke se diverse reklamer rundt omkring på nettet.

Hold da kæft, hvor er du heldig. Hvordan bærer du dig ad med det?

Jeg ville BETALE for at slippe for reklamer.

arc@na