MS Windows
briani 27239
2 mus på een gang?
Fra : Mark

Dato : 17-09-03 09:11

Er det muligt at tilslutte 2 mus på een gang?

Jeg forestiller mig via com porten og PS2 porten.

Pointen er at jeg har en trådløs mus og en optisk mus, og sidstnævnte
bruger jeg til arbejde med computer, og den trådløse vil jeg bruge til
TV-out (altså som fjernbetjening)

I stedet for at skifte manuelt var det praktisk om begge kunne virke
på een gang. ER dette muligt?

Fra : Kyllerylle

Dato : 17-09-03 09:24

ja, jeg kan ihvertfald gøre det med en usb- og en PS2 mus.

--

Mvh.

/Peter

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-09-03 10:24

Kyllerylle wrote:
> ja, jeg kan ihvertfald gøre det med en usb- og en PS2 mus.

Jepsen - det er der ingen problemer i. Det kører jeg også med her...

--
Martin K

Fra : Mark

Dato : 17-09-03 11:35

On Wed, 17 Sep 2003 11:24:00 +0200, "Martin Kirschmeyer"
<kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote:

>Jepsen - det er der ingen problemer i. Det kører jeg også med her...

Nu har jeg ikke en usb mus. Kan man da få en PS2 adapter til det?

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-09-03 12:00

On Wed, 17 Sep 2003 10:10:39 +0200, Mark <markonegri@it.dk> wrote:

>Er det muligt at tilslutte 2 mus på een gang?

Ja - eller 3.

>Jeg forestiller mig via com porten og PS2 porten.

Og evt. via USB.

--
Kim

Fra : Poul Erik

Dato : 17-09-03 14:25

> [...]

>TV-out (altså som fjernbetjening)
>
>I stedet for at skifte manuelt var det praktisk om begge kunne virke

Jeps, og du behøver ikke en UDB adapter. PS2 og com kører fint.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 17-09-03 17:48

Mark wrote:
> Er det muligt at tilslutte 2 mus på een gang?
>
> Jeg forestiller mig via com porten og PS2 porten.

Kan sagtens lade sig gøre. Især hvis du bruger en
Logitech driver. Logitech driveren i Win95 kan styre
flere mus, så du skulle være sikret.

mvh
Henning