MS Windows
briani 27239
Har formateret den forkerte disk!!!
Fra : MD

Dato : 12-09-03 20:02

Hej NG.

Jeg har lavet en bommert! Jeg har formateret den forkerte HD på en computer.
Den ene var NTFS den anden var FAT32. I DOS glemte jeg at den "springer"
NTFS disken over - og så slettede jeg FAT32 disken hvor jeg havde lagt alle
de data der skulle gemmes over.... KLOVN

Hvad er det nu lige for et program der kan redde det?

Get data back, HD Recovery eller hvad hedder det????

På forhånd mange tak.

MVH MD

Fra : Jean

Dato : 12-09-03 21:13

MD skrev:
> Hvad er det nu lige for et program der kan redde det?

Jeg har gjort det samme, mega træls, som vi siger i Jylland...

Jeg brugte, med stor succes; Easy Recovery...

Mvh Jean

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-09-03 22:03

PCInspector kan formentlig klare det problem. Det er gratis og på dansk.

Kurt

Fra : Nic

Dato : 12-09-03 22:04

> NTFS disken over - og så slettede jeg FAT32 disken hvor jeg havde lagt alle
> de data der skulle gemmes over.... KLOVN

Så har du jo dataen endnu på den anden partition?

Fra : MD

Dato : 12-09-03 22:54

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Så har du jo dataen endnu på den anden partition?

Tak for hjælpen, alt er klaret med Easy Recovery.