MS Windows
briani 27239
formatering!
Fra : Hans Jensen

Dato : 11-09-03 17:27

Hvordan formater jeg min pcèr, jeg kører med XP?? Jeg har prøvet alt. Måske!

Fra : Søren Blom

Dato : 11-09-03 17:49

"Hans Jensen" <ææ@oncable.dk> skrev
> Hvordan formater jeg min pcèr, jeg kører med XP?? Jeg har prøvet alt.
Måske!

Hvad er alt?

Har du prøvet at starte op på din Windows XP cd, for at tage det derfra?

Hvilket fil system bruger du?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Rosander

Dato : 11-09-03 17:53

"Hans Jensen" <ææ@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan formater jeg min pcèr, jeg kører med XP?? Jeg har prøvet alt.
Måske!

Lad din pc boote på din xp cd-rom,og følg derefter diverse menu punkter,
disse kan være lidt kryptisk, hvis den ikke booter på din cd, kan det være
du skal ind i bios og sætte den til at boote på dit cd drev.

--
MVH.
Rosander