MS Windows
briani 27239
Send til....
Fra : Ps

Dato : 08-09-03 15:54

Et irrititionsmoment i XP: Når man vælger "send til" ved højreklik - og
sender en fil til den ønskede mappe, så kopierer man i virkeligheden filen,
i stedet for at fysisk FLYTTE den derhen.
Og det vil sige, at bagefter skal man slette den fra det oprindelige sted -
hvis man ikke ønsker at den skal ligge begge steder.
Er der ikke en løsning på det mon, således, at man rent faktisk FLYTTER
filen fra a til b???
Preben

Fra : Anders pedersen

Dato : 08-09-03 17:04

On Mon, 8 Sep 2003 16:54:08 +0200, Ps wrote:

> [...]
> hvis man ikke ønsker at den skal ligge begge steder.
> Er der ikke en løsning på det mon, således, at man rent faktisk FLYTTER
Du kunne også bruge klip istedet.
Eller et fil håndteringsprogram.

Anders

Fra : Ps

Dato : 09-09-03 07:38

> Du kunne også bruge klip istedet.
Så går ideen med bare et klik som under "send til" jo tabt, hvis man både
skal klippe, finde destinationsmappen, og så endelig paste dèr.

> Eller et fil håndteringsprogram.

Ok, hvilket kan du foreslå til dette problem? Jeg har ikke andet end xp`s
egen stifinde installeret.
Preben

Fra : Torben Jensen

Dato : 09-09-03 08:06

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal klippe, finde destinationsmappen, og så endelig paste dèr.

> Ok, hvilket kan du foreslå til dette problem? Jeg har ikke andet end xp`s

Prøv her
http://www.ghisler.com/
--
Mvh Torben

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 09-09-03 14:43

On Mon, 8 Sep 2003 16:54:08 +0200, "Ps" <pbsremove@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>hvis man ikke ønsker at den skal ligge begge steder.
>Er der ikke en løsning på det mon, således, at man rent faktisk FLYTTER

Tryk på shift - send til.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : Ps