MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Langsom XP ( skal den optimeres efter inst~
Fra : kim014

Dato : 07-09-03 11:21

Vi har Win XP instaleret på Pentium 3 700 Mhz.maskine som kører rimelig
godt og så har vi en maskine med AMD ATLON 1200 mhz. som ikke ser ud til at
køre hurtigere , skal den ikke det ?? eller skal XP optimeres til den, vi
har alle opdateringer instaleret , men jeg synes min 700 mhz. er mindst lige
så hurtig klar efter opstart. Mvh. Kim

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 07-09-03 11:32

Den Sun, 7 Sep 2003 12:20:57 +0200, "kim014" <kim014@mail.dk> skrev:

> [...]
>har alle opdateringer instaleret , men jeg synes min 700 mhz. er mindst lige

Er der lige meget ram i begge maskiner?
Netværk på begge maskiner?
Grafikkort? Bundkort?
Bruges begge maskiner til det samme?

Det kan være mange ting ...
men en direkte sammenligning er svær hvis ikke der sidder de samme
komponenter i maskinerne. Hastighedsforskellen tror jeg heller ikke
ville være så voldsom, hvis maskinerne var helt ens, bortset fra CPU.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
--
Det er en muldvarp på motorcykel!
Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?

Fra : Edmund

Dato : 07-09-03 21:52

kim014 skrev:

> [...]
> optimeres til den, vi har alle opdateringer instaleret , men jeg
> synes min 700 mhz. er mindst lige så hurtig klar efter opstart.

Efter skift fra 333 til 1800 mhz er min XP 7-10 sek hurtigere til at
starte, så jeg var skuffet
--
Mvh Edmund