MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
automatisk inst. af printere i WinXP
Fra : Jens

Dato : 05-09-03 10:08

Hej NG

Jeg benytter min WinXP prof. på forskellige netværk og forskellige domæner.
Printerne på de forskellige netværk bliver automatisk fundet og installeret,
så jeg til sidst kan have 20-30 printere.

Hvordan slår jeg denne automatiske installation fra i XP?

På forhånd tak
Jens

Fra : Asle Bjerva

Dato : 05-09-03 14:32

"Jens" <jens.claudius@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
installeret,
> så jeg til sidst kan have 20-30 printere.
>
> Hvordan slår jeg denne automatiske installation fra i XP?

Se her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;320138

Disable the Automatic Search for Network Printers and Folders
To disable the automatic search for network printers and folders:
1.. Click Start, click Control Panel, click Appearance and Themes, and
click Folder Options to open the Folder Options dialog box.
2.. Click the View tab.
3.. In the Advanced Settings list, click to clear the Automatically Search
for Network Folders and Printers check box.
4.. Click OK.
OBS dette stopper også automatisk søk av delte mapper i nettverket.

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Jens

Dato : 15-09-03 11:39

Hej Asle

Tak for dit svar. Det løste mit problem.

mvh
Jens