MS Windows
briani 27239
Win Xp Pro "dør" efter windows update
Fra : Henrik Høy

Dato : 04-09-03 19:56

Hejsa.

Har nogle hørt om eller oplevet nedenstående.

Jeg har lavet en frisk Windows XP pro DK installation.

PC starter fint op.

Indstallere alle sikkerhedsopdateringer fra windows update.

Her efter kan jeg måske være heldig at pc starter fint op et par gange.

Her efter sker følgende, maskinen låser i det sorte billede med den blå
status bjælke. Statusbjælken holder simpelthen op med at kører.

Det er en PIII 1 Ghz på et bundkort med Intel 815 chipset.

På forhånd tak.

Mvh

Henrik

Fra : DonE

Dato : 04-09-03 21:53

Henrik Høy skrev noget i stil med det her:
> [...]
> blå status bjælke. Statusbjælken holder simpelthen op med at kører.
> Det er en PIII 1 Ghz på et bundkort med Intel 815 chipset.

Jeg har *næsten* samme problem
Ny Windows XP pro DK SP1 installation
Uden Update: Loadtid ca 5-10sek
Med alle Updates: Loadtid mellem 10-20min
Hvorfor? Har jeg ikke den fjerneste idé om. Men det er noget skrammel.
--

Venligst DonE

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-03 01:34

Installer upgrades en efter en til du finder den skyldige.

Fra : Henrik Høy

Dato : 05-09-03 05:36

In article <3f57a62d$0$28237$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
don_e@stofaPOSE.INVALID says...
> [...]
> Med alle Updates: Loadtid mellem 10-20min
> Hvorfor? Har jeg ikke den fjerneste idé om. Men det er noget skrammel.

Jeg har så desværre fundet ud af at den også gøre den på en helt ny
installeret windows. Så jeg har en formodning om at det er et hw
problem.

Mvh

Henrik

Fra : Leo.E

Dato : 05-09-03 16:46

Henrik Høy <henrik@hoey.dk> wrote in message news:<MPG.19c230fbb8ba5bc498968a@dtext.news.tele.dk>...
> [...]
>

> Jeg har så desværre fundet ud af at den også gøre den på en helt ny
> installeret windows. Så jeg har en formodning om at det er et hw
Måske denne side kan hjælpe, der er en "alternativ" bootdiskette:
http://www.webpromo-inc.com/mbd/winxp.asp
Leo

Fra : hansen

Dato : 05-09-03 21:51

jeg ved ikke om programmet bootvis muligvis kan hjælpe med at lokalisere
fejlen, det er da et forsøg værd.
nvh