MS Windows
briani 27239
Standard Mail-program (Default), hvordan v~
Fra : JK

Dato : 04-09-03 14:58

Hej

På min arbejds-PC bruges Outlook ikke. Men i Outlook er faciliteten,
Standard Mail-program, gråfarvet og kan ikke pilles ved.

Det er fordi Windows tror, at outlook er default. Det har jeg
konstateret på hjemmesider med mail-to link.

Det er Notes, der ønskes som mail-program, og dette er indstillet i
Internet Explorer under Funktioner og Programmer.

Problemet er naturligvis, at mail-alert, mail-advisering, i Notes er
holdt op med at virke. Det er næsten ikke til at leve med.

Gode ideer modtages gerne !

Det er Windows 2000 med alle opdateringer.

mvh

John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-09-03 16:23

Er din Notes version 4.5 eller nyere.?
Har du installeret: 'Notes MAPI service Provider' ?
Endelig kan din mapi32.dll være korrupt. For at reparere dette kør
kommandoen 'fixmapi.exe'.

Fra : jens

Dato : 04-09-03 16:25

"JK" <johnknuhtsenREMOVE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gode ideer modtages gerne !

Kontrolpanel-tilføj fjern programmer / angiv standarder

Mvh Jens