Super-Billedviewer på Dansk
Fra : pre

Dato : 27-09-03 13:31

Tilfældigt dukker et utroligt omfattende billedprogram frem med vistnok det
mest omfattende register af filtyper. Tilsyneladende med indbygget mulighed
for konvertering til så godt som alle associeringsmuligheder, incl Windows.
Skannertilslutning, komprimeringsmuligheder (incl Jpg2000) og med justering
for "kvalitet". Derudover SlideShow. 5MB, 112 filer i næsten alverdens
sprog.

Øh... Her er adressen. Nævnt for en ordens skyld: Det er Freeware.

http://www.xnview.xzeos.net/download/XnView-win-full.exe

pre

Fra : hcma

Dato : 27-09-03 14:03

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sprog.
>
> Øh... Her er adressen. Nævnt for en ordens skyld: Det er Freeware.

Hej pre - det er en "gammel" kending, som jeg troede de fleste kendte (i
stil med irfanview - selv om xnview kan lidt mere)
m v h
HC

Fra : pre

Dato : 27-09-03 14:56

Ja, det var jeg klar over men ikke desto mindre har dansksprogede
billedprogrammer/viewere stadig været efterlyst. Og dette udrangerer
tilsyneladende IrfanView - tilmed uden reklamehalløj ligesom jpg2000 i en
fri version er en absolut nyhed. (Og min telefon kimer og kimer).
pre