Pornobilleder
Fra : Borggren

Dato : 27-09-03 09:22

Hej
Jeg har fået et irriterende problem med min computer.
Når jeg går på nettet bliver alle de almindelige reklamelinks udskiftet med
pornobilleder, jeg kan ikke finde noget program på computeren. Når jeg
højreklkker på banneret og vælge egenskaber står der :
http://toolbar.globalwebsearch.com/toolbar/bar/img.
Hvordan fjerner jeg det.
Mvh
Kim

Fra : den glade dreng

Dato : 27-09-03 10:47

"Borggren" <borggren@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pornobilleder, jeg kan ikke finde noget program på computeren. Når jeg
> højreklkker på banneret og vælge egenskaber står der :

er jo nok en slem cookie af en art, prøv på google og søg på
add-aware eller lavasoft, de har et udemærket gratis program der
kan fjerne de fleste af dem.

VH

Per

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 27-09-03 11:44

Borggren wrote:
> [...]
> udskiftet med pornobilleder, jeg kan ikke finde noget program
> på computeren. Når jeg højreklkker på banneret og vælge

Det er sikkert noget Spyware.
Der er hjælp at hente her:
http://www.spywarefri.dk/

Jeg er selv glad for SpyBot.

--
Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige
forberedelser mødes med en gunstig lejlighed....