Væddemål om vandrerhjem på Vejlands Allé
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-09-03 22:16

Nu om stunder hedder det Danhostel Copenhagen Amager og ligger
på vej ud mod Sjællandsbroen cirka over for Bella Center - hvis ikke
også dét har skiftet navn for at tækkes internationalisterne ...

Spørgsmålet er: Hvornår blev vandrerhjemmet bygget i sin tid? Jeg
mener det er over 25 år siden, min modpart siger det er under.

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 26-09-03 22:53

Jørgen Grandt skrev:

> Spørgsmålet er: Hvornår blev vandrerhjemmet bygget i sin tid? Jeg
> mener det er over 25 år siden, min modpart siger det er under.

Det må være meget tæt på at være nøjagtig 25 år siden.

På Kraks kort fra 1977 er det ikke med. På Politikens kort fra 1980 er
det med.

TT

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 27-09-03 00:02

"Thomas Thorsen" <usenet@thomasFjernDettethorsen.dk> skrev i en
meddelelse news:Oy2db.96289$Kb2.3871853@news010.worldonline.dk...
> På Kraks kort fra 1977 er det ikke med. På Politikens kort fra 1980 er
> det med.
Det er heller ikke med i Kraks kort fra 1978
I KRAKs lommevejviser 1979-80 er der kun nævnt vandrehjemmet i Brønshøj.
Men det er med i Kraks kort fra 1980.

--
Poul Erik Jensen - jep@genealog.dk
www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk