Piaggio Nrg, endelig afslutning af problem~
Fra : Thomas

Dato : 26-09-03 14:39

Bær over med mig, men nu har jeg stillet det samme spørgsmål en del gange ang. min knallert. Den startede hurtigt, men så snart den
blev varm døde optrækket. Sidste gang jeg slæbte den på værksted, kostede det mig omkring 1600kr. & det afhjalp kun en smule( Ny
udstødning...+ karburatorrensning). Så blev jeg anbefalet en mekaniker i Søborg, hvor jeg afleverede den igår. Idag var den færdig,
rullerne ordnet & bremserne strammet: 638kr. & den kører simpelthen som bedre end ny. Jeg er bare så glad lige nu, efter i månedsvis
at ha' kørt rundt på halvt blus. Hvor er det skønt, når man finder den rigtige mekaniker, det hele virker & jeg er ikke blevet
rippet fuldstændigt. Så, nu holder jeg min kæft med dét problem.. Så mangler jeg kun at finde et billigere proffesionelt
lakeringstilbud end 3000kr..Men det er en anden sag.

Thomas

Fra : KubikH

Dato : 28-09-03 14:55

"Thomas" <Thomas@justasking.com> skrev i en meddelelse
> [...]
mangler jeg kun at finde et billigere proffesionelt
> lakeringstilbud end 3000kr..Men det er en anden sag.

Tillykke med det, og tak for tilbagemeldingen
Mvh
Niels

Fra : Thomas

Dato : 28-09-03 23:31

> Tillykke med det, og tak for tilbagemeldingen
> Mvh
> Niels

Det var da så lidt, rart at nogen gad læse den..
Nu var jeg måske lidt hurtig i min glæde, over at det hele virkede... For der er lige et eller andet der skal finjusteres, desværre.
Den starter "spruttende" & hoster sig igennem ca. den første halve kilometer, før den kommer igang. Det lyder som om den får alt for
meget benzin eller går for højt i omdrejningerne, men det må mekanikeren svare på imorgen..

Thomas