Bruge Return-tast som submit
Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-04-01 00:06

Hvordan angiver man at formen skal submittes når man trykker på
Return-tasten?

--
Niels

Fra : Ghashûl

Dato : 10-04-01 08:43

On Tue, 10 Apr 2001 00:05:43 +0100, "Niels Henriksen"
<niels@WHATbiggs.dk> wrote:

>Hvordan angiver man at formen skal submittes når man trykker på
>Return-tasten?

Skulle gerne ske automatisk (har gjort det i IE så længe jeg kan huske
det)

Det kan sikkert give problemer hvis du har mere end en form på en side.

--
Regards Ghashûl
ICQ: 7223six29 † E-mail: stefan at bruhn dot to † URL: http://ghashul.dk

I demand the right to keep and arm bears

Fra : Niels Henriksen

Dato : 10-04-01 09:50

"Ghashûl" <look@my-sig.ghashul.dk> wrote in message

> Skulle gerne ske automatisk (har gjort det i IE så længe jeg kan huske
> det)
>
> Det kan sikkert give problemer hvis du har mere end en form på en side.

Det virker når jeg kun har ét text-felt, men lige så snart der er 2 felter,
så gør den det ikke...

--
Niels

Fra : Ghashûl

Dato : 10-04-01 08:56

On Tue, 10 Apr 2001 09:50:14 +0100, "Niels Henriksen"
<niels@WHATbiggs.dk> wrote:

>"Ghashûl" <look@my-sig.ghashul.dk> wrote in message

>Det virker når jeg kun har ét text-felt, men lige så snart der er 2 felter,
>så gør den det ikke...

Hmm, det har jeg svjv aldrig haft problemer med.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-04-01 19:25

"Niels Henriksen" <niels@WHATbiggs.dk> writes:

> Det virker når jeg kun har ét text-felt, men lige så snart der er 2 felter,
> så gør den det ikke...

Ja, sådan virker det! Du kan måske lave noget med Javascript, men det
er sikkert ikke en god ide fordi der nok er en del brugere der
fejlagtigt kommer til at sende din form ind ved at trykke enter.

Hvis du vil vide mere:
http://ppewww.ph.gla.ac.uk/~flavell/www/formquestion.html