osCommerce
Fra : HB

Dato : 26-09-03 09:36

Hej igen derude,

har nogen erfaringer med subj.??

Vi overvejer det det, men vil gerne lige vide lidt mere fra nuværende
brugere.

Mange hilsener

HB

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 26-09-03 14:11

HB skrev i Message-ID: <3f73fa85$0$136$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> har nogen erfaringer med subj.??

Jeg har. Jeg er medejer af en biks der sælger dykkerudstyr kun via
nettet <www.dktechgear.dk>. Vi har brugt systemet i 3 måneder.

> Vi overvejer det det, men vil gerne lige vide lidt mere fra nuværende
> brugere.

Jeg synes det er kanon.

Det eneste problem i mine øjne er at lagerstyringen kunne være bedre -
på nuværende tidspunkt kan systemet ikke differentiere om man har 2
t-shirts str L på lager eller en L og en M. Så skal man oprette 2
produkter.

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail validity> yes </e-mail validity>