Hjælp ang nyt parforhold
Fra : Fedt Mule

Dato : 26-09-03 00:35

Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg beklager hvis det er den
forkerte gruppe at poste i, men så skriv venligst, hvor jeg skal smide
min post hen!!

Jeg har mødt en rigtig dejlig fyr på nettet, og vi har mødt hinanden
et par gange irl. Vi synes vi er ved at lære hinanden at kende, men
vil gerne vide en hel masse mere.

Vi synes det kunne være sjovt med en masse spørgsmål i en skål og så
skiftes vi til at trække et og svare...

Så er det jeg har brug for Jeres hjælp! Vi kan ikke finde på noget at
spørge om. Spørgsmålene må omhandle alt, lige fra barndom til sex.

F.eks. Havde du en god barndom? Har du prøvet at få oralsex på et
offentligt sted...altså virkelig alt muligt!

Jeg har før fået en DEL hjælp fra Jer og håber at I igen vil hjælpe,
og igen beklager jeg hvis det er den forkerte gruppe...

PFT Pernille c",)

Fra : l_overgaard

Dato : 26-09-03 10:56

Bare det var mig *SF* det lyder i alfald spændende.
Det er jo nok lidt mere spændende, hvis i ikke har set hinanden nøgne
før?

Her er nogle foreslag:

1. Har du nogensinde været sammen med en af dit eget køn?
2. Har du prøvet at deltage i trekant eller gruppesex?
3. Er du glatbaberet eller har du prøvet det?
4. Tag en saks og klip nogle kønshår af (hvis det er muligt)
5. Hvad kan ophidse dig når du ser pornofilm?
6. Hvor tit onanere du?
7. Hvad er det vildeste du har prøvet?
8. Har du nogensinde brugt sex-legetøj?
9. Vil du lade dig nøgenfotografere/videofilme af mig i erotiske
stillinger?
10. Vil du vise mig, hvordan du leger med dig selv?
11. Har du nogensinde prøvet analsex?
12. Hvordan ville du tages en aften/dag, hvor du havde rigtig meget lyst
til sex?
13. Har du nogen gange overvejet, at prøve med én af dit eget køn?
14. Hvis jeg fik lyst en dag, måtte jeg så binde dig til sengen og
udnytte dig?
15. Har du prøvet noget sexuelt, som absolut ikke var noget for dig?
16. Hvor sidder din mest erogene zone?
17. Hvad tænder dig mest ved det modsatte køn?
18. Har du nogle sexuelle ønsker som du aldrig har prøvet af?
19. Hvis jeg en dag, tog dig på fersk gerning i at onanere, hvad ville
du så gøre?
20. Hvad er den hyppigste fantasi, når du onanere?

Det var hvad jeg selv kunne finde på, hvis det var mig.
Jeg håber at du kan bruge nogle af dem?

Rigtig god fornøjelse.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens og Jannie

Dato : 26-09-03 12:01

Fedt Mule wrote:

> Så er det jeg har brug for Jeres hjælp! Vi kan ikke finde på noget at
> spørge om. Spørgsmålene må omhandle alt, lige fra barndom til sex.

Tjae hvis jeg var kvinde i den situation, ville jeg nok starte med at
spørge, hvordan har du det med husligt arbejde, og hvad tjener du om året
efter skat, så er det da på det rene, og man ved om der er noget der er værd
at bygge videre på.

Jens

Fra : Andropov

Dato : 26-09-03 13:05

Jens skrev:

> [...]
>

>Tjae hvis jeg var kvinde i den situation, ville jeg nok starte med at
>spørge, hvordan har du det med husligt arbejde, og hvad tjener du om

Det har hun nok allerede fundet ud af. Sådan noget er kvinder jo god
til at opsnuse :)

En luder sagde en gang i fjernsynet:

"Den eneste forskel på en luder som jeg og en husmor er at jeg får
mere for det"