Porte...
Fra : Jan Nielsen

Dato : 22-11-00 20:32

Howdy folks!

Er det mig der er en klovn til at få installeret porte, i dette tilfælde USB
og paralle porte?
Jeg har investeret i et par kort til PCI slots, men jeg kan ikke komme i
kontakt med dem. Jeg har nogle USB drivere, både basic og printer fra
tidligere i år hvor de var tilgængelige på devicedriversiden.
Kan OS/2 ikke finde ud af det hvis portene ikke er placeret direkte på MB?
Det samme gælder for par. portene, her har jeg dog ikke kunnet finde nogle
drivere...
mvh
Jan Nielsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 24-11-00 23:19

On Wed, 22 Nov 2000 19:31:59 GMT, Jan Nielsen wrote:

> [...]
>Det samme gælder for par. portene, her har jeg dog ikke kunnet finde nogle

Hmmmm...umiddelbart kunne jeg godt mistænke sådanne
udvidelseskort for at kræve en special-driver.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/