Læse Publisher fil
Fra : Flemming

Dato : 25-09-03 21:23

Jeg har modtaget en Publisher fil. Nu har jeg ikke Publisher. Jeg har heller
ikke lyst til at købe det eller på anden vis bruge penge på sagen. Findes
der måder til at læse (dvs. ikke nødvendigvis redigere) filen, fx. en viewer
eller andet?

Flemming

Fra : preben kaas

Dato : 26-09-03 16:04

On Thu, 25 Sep 2003 22:23:00 +0200, "Flemming" <flemming@mail.dk>
wrote:

> [...]
>der måder til at læse (dvs. ikke nødvendigvis redigere) filen, fx. en viewer

Det ved jeg godt nok ikke, men hvis du ikke finder anden løsning er du
velkommen til at maile filen til mig, så kan jeg konvertere den til en
PDF fil for dig og den kan du jo læse med Acrobat Reader, som du
sikkert har

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse