MSDN
Fra : Ole John Hansen

Dato : 09-04-01 22:23

Jeg håber ikke, at jeg trætter denne NG med mine spørgsmål, men jeg kan
stadig ikke finde min MSDN-fil.
Jeg har VB 6.0 på 3 stk. CD.er, når jeg lægger dem i CD-afspilleren og med
kommandoen KØR, da kan jeg se, at de hedder Vbe600enu1 - 2 og 3.
Er der evt. een der vil se om de har samme navn, og hvis ja, hvorfor fik jeg
ikke min MSDN-fil med ind da jeg installerede min VB 6.0
M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-04-01 07:19

"Ole John Hansen" <nykobingf@bloddonor.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> ikke min MSDN-fil med ind da jeg installerede min VB 6.0

Du har vel en label på dine cd'er?
Det fremgår ret tydeligt hvad der er MSDN og hvad der ikke er

Mht installation så spørger VB6 efter den første MSDN CD til sidst under
installationen

Btw MSDN selv består i øjeblikket af 3 CD'ere, versionen (ældre) til VB6
består af 2 CD'ere

mvh/Peter Lykkegaard