Abit IC7 problemer
Fra : Lars

Dato : 25-09-03 17:20

Hej.

Hvad kan der være galt når den bare bliver ved med at genstarte?
den når kun til "Verifying DMI Pool Data....." så genstarter den
jeg har prøvet at skifte Ram klodser men der er ingen Beep koder
har også prøvet at pille IDE tingene fra ingen forskel udover at den så
skriver BootDisk Failure

Er der nogen der kan hjælpe??

Mvh Lars

l-poulsen@mail.dk

Fra : "FalconMan©

Dato : 25-09-03 22:17

"Lars" <l-poulsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har prøvet at skifte Ram klodser men der er ingen Beep koder
> har også prøvet at pille IDE tingene fra ingen forskel udover at den så

Hvilke RAM typer har du i sat og - i hvilke sokler? Har du sat alt op som
"Default" i BIOS'en?

Mvh.

John

Fra : Lars

Dato : 26-09-03 08:56

> Hvilke RAM typer har du i sat og - i hvilke sokler? Har du sat alt op som
> "Default" i BIOS'en?
>
> Mvh.
>
> John

Jeg har sat nogle IBM Ram i det har den kørt med fra start af, problemet
startede efter at jeg havde taget "Java plug-ins" fra siden da vil den bare
ikke videre
Der sidder 256mb i hver sokkel.
Alt er sat til "Default i BIOS"

Mvh Lars

l-poulsen@mail.dk

Fra : "FalconMan©

Dato : 27-09-03 10:41

> Jeg har sat nogle IBM Ram i det har den kørt med fra start af, problemet
> startede efter at jeg havde taget "Java plug-ins" fra siden da vil den
> [...]

Øøøhhh - "Java Plugins"??? Hvor er det lige henne? I dit OS???

Hvis det er tilfældet er problemet jo ikke i dit bundbræt men i dit os og så
må du jo enten reinstallerer det hele igen eller - forsøge dig med en rep.
af systemet.

De RAM blokke har du vel sat rigtigt i, altså A1+B1 el. A2+B2 - og ikke som
A1+A2 el. B1+B2, vel?

Mvh.

John