At ville dominere
Fra : Louise

Dato : 25-09-03 10:50

Hejsa....

Så hopper jeg liiiige lidt mere ud af skabet
- og direkte videre til spørgsmålet:
Hvad gør man (læs=jeg) hvis jeg gerne vil dominere min fyr, men næppe tror
han er til det?
Normalt er det mig "som ligger nederst" hvis vi bevæger os indenfor
SM-området, men tanken om at have fuld kontrol tænder mig....har prøvet
lidt....men vil have mere *GF*

Nå, mne kom frisk med nogle bud......så skal jeg nok forsøge at følge med

/Louise

Fra : Henrik B.

Dato : 25-09-03 11:01

Louise wrote:
:: Hejsa....
::
[...]

Starter med at tilbyde at du binder ham. Går han med til det, så tager du
det derfra og aflæser hans reaktioner på det du gør (når han ligger bundet).
Du vil måske blive overrasket over resultatet. *GG* Husk nu evt. bind for
øjnene (nej, ikke et brugt). *GG*

M.v.h.

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 25-09-03 11:43

Hej Louise

> Så hopper jeg liiiige lidt mere ud af skabet

God idé!

> Hvad gør man (læs=jeg) hvis jeg gerne vil dominere min fyr, men næppe tror
> han er til det?

Allerførst ville jeg sikre mig (så godt det nu er muligt), at det er noget,
han ville tænde på. Det kan gøres med små midler under den seksuelle akt
eller ved direkte at spørge ham. Når det så er gjort, så træd lidt
forsigtigt frem. Man skal ikke fra dag ét stå i laksættet med en nihalet
pisk og kommandere ham ned på alle fire Gå forsigtigt frem... prøv
grænserne af, og se, hvor langt både han og du er parat til at gå. Dominans
kan være vidunderligt, hvis det gøres på den rigtige måde, og hvis der er
100% rene linier hele vejen igennem. Er der ikke det, så kan det gå hen og
blive en gigantisk skuffelse. Jeg taler af erfaring.

> Nå, mne kom frisk med nogle bud......så skal jeg nok forsøge at følge med

Det var i hvertfald mine bud

De venligste hilsener

Allan
--
Mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Louise

Dato : 25-09-03 14:27

Hej Allan

> God idé!

Det var også ved at være mørkt & kedeligt derinde efterhånden

> Allerførst ville jeg sikre mig (så godt det nu er muligt), at det er
noget,
> han ville tænde på. Det kan gøres med små midler under den seksuelle akt
> eller ved direkte at spørge ham.

Er prøvet, men får sådan en "uhm tjaa lumsk svar" tilbage...sådan et jeg
tolker som om " kom bare an, jeg ved ikke hvordan vi sakl gøre det, men jeg
er parat"...og hvad gør jeg så?? Jeg er bare bange for at jeg mere "ond" end
han er mod mig....på den anden side jeg kan bare starte i den blide ende
uhmmm

> [...]
> 100% rene linier hele vejen igennem. Er der ikke det, så kan det gå hen og
> blive en gigantisk skuffelse. Jeg taler af erfaring.

Uden tvivl - vi (og man generlt) skal være sikker i sin sag, som du selv
skriver.

Tak for dit svar indtil videre

/Louise

Fra : Innocent Bystander

Dato : 25-09-03 17:35

> ....på den anden side jeg kan bare starte i den blide ende
> uhmmm
>
> /Louise

Hmmm, hvad med at starte blidt i den bare ende istedet ?! gf.

Fra : Henning

Dato : 27-09-03 07:45

Louise wrote:
> [...]
> det, men jeg er parat"...og hvad gør jeg så?? Jeg er bare bange for
> at jeg mere "ond" end han er mod mig....på den anden side jeg kan

Gav du mig tilbuddet ville du blive skuffet, for her er det mig
der dominere, hvis der skal domineres noget *GGG*

Hvad er i grunden dine tanker omkring det du har lyst til?

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-09-03 14:06

[Louise | Thu, 25 Sep 2003 11:50:18 +0200]

>Hvad gør man (læs=jeg) hvis jeg gerne vil dominere min fyr, men næppe tror
>han er til det?

Uhh, dette komplekse spørgsmål fortjener et kompleks svar:

SNAK MED HAM :)

Ej, seriøst tag det i små ting og snak med ham - de fleste fyre vil jo
gerne have at deres pige/sexpartner også er lidt eksperimenterende?

Måske giver du ham mulighed for at også fortælle hvilke små fantasier
han har gået rundt med, men ikke turde fortælle dig om?

>Normalt er det mig "som ligger nederst" hvis vi bevæger os indenfor
>SM-området, men tanken om at have fuld kontrol tænder mig....har prøvet
>lidt....men vil have mere *GF*

Af de fyre jeg kender der kan tænde på at dominere, er det meget få af
dem der ikke et sted har en lille lyst til at også selv blive domineret
- de fleste kan faktisk svinge begge veje.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Louise

Dato : 25-09-03 14:29

Ej, seriøst tag det i små ting og snak med ham - de fleste fyre vil jo
> gerne have at deres pige/sexpartner også er lidt eksperimenterende?

Ja, det tror også at de gerne vil have...tror min kæreste intet har imod at
give kontrollen lidt fra sig

> Måske giver du ham mulighed for at også fortælle hvilke små fantasier
> han har gået rundt med, men ikke turde fortælle dig om?

UH!! - hvad nu hvis der gemmer sig nogle rigtig frække nogen, som jeg ikke
kan være med til?

> Af de fyre jeg kender der kan tænde på at dominere, er det meget få af
> dem der ikke et sted har en lille lyst til at også selv blive domineret
> - de fleste kan faktisk svinge begge veje.

Det tror jeg også....gør det jo ligsom selv....nå, jeg må overveje hvordan
jeg skal tage tyret ved hornene

Tak for svaret

/Louise

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-09-03 15:49

[Louise | Thu, 25 Sep 2003 15:28:52 +0200]

>Ja, det tror også at de gerne vil have...tror min kæreste intet har imod at
>give kontrollen lidt fra sig

Nej, netop. Et sundt sexliv fordrer jo også at man kan tage en snak om
hinandens lyster og fantasier. Nogle gange kan ens partner jo "vokse"
med opgaven og finde ting han/hun tænder på uden ellers at have troet
det.

>UH!! - hvad nu hvis der gemmer sig nogle rigtig frække nogen, som jeg ikke
>kan være med til?

Så er det jo netop relevant om du måske bør flytte dine egne græbser
lidt? Hvis du vil have han til at være lidt fleksibel, bør du vel også
selv være det.

Men det er jo forskelligt fra menneske til menneske; fordi I taler
ærligt om jeres lyster og fantasier, forpligter det jo ikke den anden
til at også være der til at opfylde dem.

Held og lykke :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-09-03 21:40

On Thu, 25 Sep 2003 11:50:18 +0200, "Louise" <sporg@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>- og direkte videre til spørgsmålet:
>Hvad gør man (læs=jeg) hvis jeg gerne vil dominere min fyr, men næppe tror

hmm ....ja hvis i ellers snakker sammen fornuftig så kan du jo
forligge sagen - men Øhh hvordan dominere ebn kvinde en mand seksuelt
? ja du kan selvfølig vappe ham nogen og ride ham med en stapon..pisk
ville jeg godt selv ku tage jeg ville ikke blive tændt på det ...men
det er d ameget fedt at mærke hvad man kan holde til pisk er nu en sær
ting for det brænder egentligt mere ind det gør ondt .... dne de rmed
staponen den vil min ære sgu godt nok ikke ku bære ..

>Normalt er det mig "som ligger nederst" hvis vi bevæger os indenfor
>SM-området, men tanken om at have fuld kontrol tænder mig....har prøvet
>lidt....men vil have mere *GF*

jamen det er well bare ta gå til bedet er han en rigtig mand så kan
han well også tage nogen rap :)

>Nå, mne kom frisk med nogle bud......så skal jeg nok forsøge at følge med

jamen spørgsmålet er mere hvad kune du tænke dig ??
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Per, Odense

Dato : 26-09-03 22:38

Louise wrote:

> [...]
> lidt....men vil have mere *GF*
>
> Nå, mne kom frisk med nogle bud......så skal jeg nok forsøge at følge med

Hej
Du kan jo prøve at sidde øverst og holde hans arme (og hvad du ellers
kan finde på)- se om han kan lide det.
Du kan jo også snakke med ham. Evt. kan du fortælle ham om en fantasi du
har - og sige at du ikke rigtig ved hvad der ville ske hvis den blev
ført ud i livet, men at du har lyst til at afprøve det.
Del din lyst, se om han kan være med, få ham til at snakke om hvad han
tænder på.
Per
Der også svinger lidt begge veje hvad dominans angår.

Fra : Sir Emiels

Dato : 06-10-03 20:18

Louise <sporg@hotmail.com> skrev:
> [...]
>lidt....men vil have mere *GF*
>
>Nå, mne kom frisk med nogle
>bud......så skal jeg nok forsøge at følge med

start i det små, med at gi ham en ordentlig
opstrammer bagi, hvis han synes om det kunne du jo
investere i lidt "værktøj"