"Rush Out" til "SimCity 4" er udkommet!
Fra : Emil Jensen

Dato : 24-09-03 21:50

Hej Simmere!

"Rush Out" til "SimCity 4" er udkommet, i hvertfald hos Betafon (København).

Ville bare dele min begejstring med jer!

SimCity 4: http://simcity.ea.com/
Rush Out: http://www.eagames.com/official/sc4_rushhour/rh_home.jsp

Mvh

Emil

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 24-09-03 22:20

> "Rush Out" til "SimCity 4" er udkommet, i hvertfald hos Betafon
(København).

> Ville bare dele min begejstring med jer!

> [...]

Titlen er "Rush Hour"

Mvh.

Mads

Fra : Emil Jensen

Dato : 24-09-03 23:32

> Titlen er "Rush Hour"

Nå ja, jeg fik bare så travlt med at 'Rush'e Out' for at købe "Rush Hour".

Tak til den opmærksomme læser Mads!

Mvh

Emil

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 25-09-03 08:14

> Nå ja, jeg fik bare så travlt med at 'Rush'e Out' for at købe "Rush Hour".

Kan du ikke lige komme op med en mini-anmeldelse af den? Jeg har selv SC4,
og har købt guiden, så jeg vil lige tænke mig om et par gange (eller 100),
før jeg spenderer flere penge på SC4. Men hvis Rush Hour er totalt
uundværligt, så må man jo gøre det

De venligste hilsener

Allan
--
Mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Emil Jensen

Dato : 30-09-03 22:34

> [...]
> og har købt guiden, så jeg vil lige tænke mig om et par gange (eller 100),
> før jeg spenderer flere penge på SC4. Men hvis Rush Hour er totalt

De bedste nyskabelser som jeg kan komme i tanker om:

Motorveje, det er nu muligt at lave motorvejs T-kryds, og lade motorveje
slutte og gå over til boulevarder. Ingen døde ender. Motorveje kan nu også
lægges i jordnivau til billigere penge, men kun tværgående gader og veje kan
krydse over motorvejen.

Man kan nu vælge hvilke broer man vil bruge.

Der er kommet et færgesystem, som kan medtage kun passagerer, eller både
passagerer og biler.

Der er kommet et transport-tool som gør at man kan se hvilke og hvor mange
transportmidler som der bruges fra et bolig til arbejde, og hvilken rute de
rejser ad.

Der er også kommet et monorail som kører hævet over jorden og kan køre tværs
over gader, monorailen kan køres ned gennem jorden via en skakt så det
bliver til en metro, ligesom den Københavnske metro som kommer over jorden
ude på Amager Fælled.

Folkeskoler, politistationer og highschools m.m. kan nu bygges i en ekstra
stor version som har en større radius og kan rumme flere elever/kriminelle.

Der er kommet en ny større vandpumpe som pumper 10 x mere vand end den
normale, men den koster også 7-8 x mere i drift.

Der er kommet et U-Drive (på dansk?) hvor det er muligt at fuldføre små
missioner med f.eks. ambulance-helikopteren, brandbilen, ambulancer,
skolebussen og andre fartøjer. Nogle af missionerne udløser belønninger
såsom bygninger som ellers ville have været "un-locket" senere i spillet når
kriterierne var opfyldt.

Der er sikkert flere ting, som jeg ikke lige har husket at medtage her. Men
personligt synes jeg det er pengene værd. Dem som ikke har SimCity 4 i
forvejen, kan købe SimCity 4 Deluxe versionen som indeholder både spillet og
Rush Hour.

Mvh

Emil

Fra : sharky

Dato : 30-09-03 23:39

Hej,

Det lyder meget interessant, og jeg var også i gang med Simcity 4.

Men hvordan tjener man penge så byen ikke går fallit ? Ja jeg havde ingen
problemer med simcity 3, men er 4'eren blevet en smule for realistisk, eller
kan man finde en money patch hvor man ikke skal taste en kode ind 1 mio
gange for at få nok midler ?

På forhånd tak.

Fra : Gerner

Dato : 01-10-03 10:54

On Wed, 1 Oct 2003 00:39:00 +0200, "sharky" <x_sharky@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>kan man finde en money patch hvor man ikke skal taste en kode ind 1 mio

Jeg mener der på hjemmesiden findes en comunity e.lign. hvor der udbyttes scener
hvor der er nogle der på forhånd har millioner til rådighed inden der bygges.
Jeg tror det er 30-50 mil. det drejer sig om.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Mark

Dato : 01-10-03 20:22

> [...]
eller
> kan man finde en money patch hvor man ikke skal taste en kode ind 1 mio

Prøv at søg efter workbench det giver en 3,5 milliard til start :)

Fra : Kim Noer

Dato : 06-10-03 15:34

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> wrote in message

> Men hvordan tjener man penge så byen ikke går fallit ? Ja jeg havde

Ved at skære så meget man overhovedet kan alle de steder der er plads til
det. Jeg har fundet ud af at jeg bedst kan håndtere en by der stille og
roligt vokser i størrelsen.

--
I doubt, therefore I might be.