Problem: skjulte søjler bliver synlige ved~
Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 24-09-03 18:44

I min daglige omgang med Office 2000 på mit arbejde opdaterer jeg jævnligt
et større regneark med mange forskellige søjler og rækker. Jeg har jævnligt
brug for at kopiere udvalgte rækker ind i andre programmer, uden at jeg dog
skal have alle søjlerne fra det originale regneark med hver eneste gang jeg
har brug for at "kopiere og klistre" informationen til et andet program. Jeg
har derfor lavet en række skabeloner, hvor jeg for den enkelte skabelon har
skjult forskellige søjler. Jeg kan altså stadig forholdsvis nemt kopiere
rækker fra det originale regneark ind i skabelonen, fordi nogle søjler
automatisk skjules i skabelonen. Herfra kopierer jeg igen ind i et tredje
program. Rækkefølgen er altså "originale regneark" --> "skabelon" (udvalgt
information, skjulte rækker) --> tredje program.

Mit problem er nu, at alle mine omhyggeligt skjulte rækker bliver synlige,
når jeg kopierer fra min skabelon og ind i et tredje program og det tredje
program er Word. Det sker ikke, hvis jeg kopierer ind i en e-mail i outlook,
kun når jeg kopierer ind i Word. Er der en måde, hvorpå jeg kan lade
Excel-skabelonens skjulte rækker forblive skjulte, når jeg kopierer ind i
Word?

Venlig hilsen,
Jacob

--
"I have always imagined that Paradise will be a kind of library" (Jorge Luis
Borges)