Dyrets latter
Fra : Mr. D

Dato : 23-09-03 10:37

Denne blev lanceret i alt.messianic under titlen "Dyrets latter" (dårlig
kvalitet)

http://www.bible.ca/tongues-copeland-brown-audience-band-laughter.ram

Iøvrigt er Kennet Hagin død, 86 år gammel

Mr. D

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 12:20

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.bible.ca/tongues-copeland-brown-audience-band-laughter.ram
>
> Iøvrigt er Kennet Hagin død, 86 år gammel

Jeg har set en overskrift fra udfordringen om at Hagin omvendte sig

Ole

Fra : erik larsen

Dato : 23-09-03 17:55

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.bible.ca/tongues-copeland-brown-audience-band-laughter.ram
>
> Iøvrigt er Kennet Hagin død, 86 år gammel

det er sjældenst der kommer så gode nyheder her på DLK

Jeg har en bekendt der var i Prag til resterne af William Marrion Branham
tilhænger, var Hagin ikke hans lærling.

Erik L

Fra : Mr. D

Dato : 28-09-03 00:32

"erik larsen" <erik@larsenstruer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> det er sjældenst der kommer så gode nyheder her på DLK
>
> Jeg har en bekendt der var i Prag til resterne af William Marrion Branham

Hi Erik

Jeg havde overset denne.

Nej, jeg mener ikke Hagin var Branhams disciple. Måske tager du fejl af
Hagin og Kansas City profeten Paul Cain, der var Branhams discipel?

Mr. D

Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 28-09-03 10:56

> "erik larsen" <erik@larsenstruer.dk> skrev i en meddelelse

Ære være mindet om mindet om Kennet Hagin.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : Mr. D

Dato : 28-09-03 11:14

" Børge Højlund Jensen" <b-h-j@"fjern"oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Ære være mindet om mindet om Kennet Hagin.

Ære være Herren

Du er ikke med i vores gruppe. Du kan ikke poste i den tråd her

Mr. D

Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 28-09-03 11:21

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> " Børge Højlund Jensen" <b-h-j@"fjern"oncable.dk> skrev i en meddelelse

Nå .
Gud velsigne dig.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : Mr. D

Dato : 28-09-03 11:27

> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nå .
> Gud velsigne dig.

I lige måde Børge

Mr. D

Fra : erik larsen

Dato : 28-09-03 12:50

> [...]
>
> Ære være Herren
>
> Du er ikke med i vores gruppe. Du kan ikke poste i den tråd her

Ja, få ham sadt på plads

Erik L

Fra : erik larsen

Dato : 28-09-03 12:47

> "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ære være mindet om mindet om Kennet Hagin.

Ja, der var godt han skred og må mined om hans Ramha bibel skoler, hvor
bl.a. Moses Hansen blev hjernevasket, blive kort.

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-09-03 19:15

erik larsen erik@larsenstruer.dk skrev dette:

> Ja, der var godt han skred og må mined om hans Ramha bibel skoler,
> hvor bl.a. Moses Hansen blev hjernevasket, blive kort.

Jamen Erik dog, hvordan kan du tale imod en mand der så tydeligt har
nogle åndelige gaver og som udfører store og stærke mirkaler? - Rabler
det nu ikke helt for dig?

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Børge Højlund Jense~

Dato : 28-09-03 21:47

"Andreas Falck" <andreas.falck.spam@jyde.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Jamen Erik dog, hvordan kan du tale imod en mand der så tydeligt har

Jamen det gør du også jeg forstå også ironi
Et er at være uenig , et andet rakke ned og tale ondt om et menneske der
ikke er her mere, ok det er op til den enkelte at bedømme sig selv.

--
Hej fra Børge
http://jesusnyt.webbyen.dk

Fra : erik larsen

Dato : 29-09-03 10:37

> [...]
>
> Jamen Erik dog, hvordan kan du tale imod en mand der så tydeligt har
> nogle åndelige gaver og som udfører store og stærke mirkaler? - Rabler

Du forstår stadivæk ikke, en mand kan godt have Guds Nådegaver og så
misbruge dem til eget formål, men det er ikke Guds der er den skyldige og
ænder ikke ved Guds Nåde til alle andre.

Var en mand pletfri som en adventist der holder lovene og Guds sabbat, var
han Gud selv

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-03 10:53

erik larsen erik@larsenstruer.dk skrev dette:

> Var en mand pletfri som en adventist der holder lovene og Guds
> sabbat, var han Gud selv

Du sludrer videre og ved stadig ingen ting, - men det kan være det har
hjulpet når du atter har været en tur østen for solen.

Og så må du iøvrigt have en rigtig god og pragtfuld tur derud - var
det ikke her omkring den 1. du skulle rejse.

Og skønt vore uenigheder, vil jeg ønske dig Guds rige velsignelse

Oprigtigt mente venlige hilsner
Andreas - your opponent

Fra : erik larsen

Dato : 29-09-03 16:44

> [...]
> det ikke her omkring den 1. du skulle rejse.
>
> Og skønt vore uenigheder, vil jeg ønske dig Guds rige velsignelse

HHHmmmm, vel gør du ikke, for så havde du har meget travlt med at kalde Guds
folk for åndelige okultister, bare fordi Guds kaldte ønsker att få
Helligåndens vejledning og Gaver fra Gud.

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-03 17:43

> HHHmmmm, vel gør du ikke, for så havde du har meget travlt med at
> kalde Guds folk for åndelige okultister, bare fordi Guds kaldte
> ønsker att få Helligåndens vejledning og Gaver fra Gud.

Suk Erik!