IE 6.0 Opdatering
Fra : Søren Pedersen

Dato : 23-09-03 10:16

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med følgende problem.
Når man er eks. inde på EDBpriser og kikker på grafikkort og så vil tilbage
for at kikke på flere grafikkort kommer der følgende svar

Advarsel! Siden er forældet. Den anmodede side blev oprettet ved hjælp af de
oplysninger, du har sendt i en formular. Denne side er ikke længere
tilgængelig. Som en sikkerhedsforanstaltning sender Internet Explorer ikke
automatisk oplysningerne igen.

Hvis du vil sende oplysningerne igen og se denne webside, skal du klikke på
knappen Opdater.

På forhånd tak
Søren Pedersen

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 23-09-03 11:10

Søren Pedersen wrote:
> [...]
> Internet Explorer ikke automatisk oplysningerne igen.
>
> Hvis du vil sende oplysningerne igen og se denne webside, skal du

Så trykker du bare på knappen Opdater (eller trykker F5)
Det er den med de to grønne pile i en ring.

Mvh Michael

Fra : den glade dreng

Dato : 23-09-03 20:49

"Søren Pedersen" <skjoldan@pedersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> automatisk oplysningerne igen.
>
> Hvis du vil sende oplysningerne igen og se denne webside, skal du klikke

Jeg har tidligere haft samme problem, men efter et råd i en anden tråd
herinde
sletttede jeg med møje og besvær index.dat i mappen content.ie5, så kunne
den igen.

VH

Per