winMe og bnc netværk
Fra : Bisse

Dato : 09-04-01 19:40

hvordan sætter man et netværk op på winMe
jeg har et realtech og et amd netkort samt et bnc kabel
jeg har pøvet et per forskællige ting men jeg tror at det er opsætnigen
under ipx/spx-avanceret der ved jeg ikke havd verdier jeg skal skrive
og skal jeg bruge NetBIOS
mvh jan bisgård

Fra : Bent skohorn

Dato : 09-04-01 19:41

"Bisse" <tedbundy@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> jeg har pøvet et per forskællige ting men jeg tror at det er opsætnigen
> under ipx/spx-avanceret der ved jeg ikke havd verdier jeg skal skrive

Spring ipx over og brug tcp/ip .. nemmere at debugge på hvis det ikke
virker.

skohorn

Fra : Bisse

Dato : 10-04-01 02:43

"Bent skohorn" <a@b.c> skrev i en meddelelse

> [...]
> virker.
>
> skohorn
>
> det ved jeg men jeg har ikke nådet krysset kabel
er der ikke en der kan svare mig på hvordan man gør det det med et bnc
netverk
mvh jan bisgård

Fra : Bent skohorn

Dato : 10-04-01 17:04

> er der ikke en der kan svare mig på hvordan man gør det det med et bnc
> netverk
> mvh jan bisgård

Hvordan har du fået den ide? Godt nok er de fra omtrent samme tidsperiode..
men.. :)

Kablingen har ikke noget at sige for hvilken protokol du vil benytte dig af.
Du kan altså godt bruge tcp/ip på bnc netværk, og ipx/spx på et net med
switches/hubs og så videre..

Skohorn

Fra : Bisse

Dato : 11-04-01 13:42

> [...]
> switches/hubs og så videre..
>
> Skohorn
>
> det vil sige at at med bnc kan jeg bruge tcp/ip
det viste jeg ikke
men jeg har været nede og købe et krysset kabel
og så virkede det med det samme
men tak for hjælpen
mvh jan