Skærme
Fijala 3554
Acer732/MAG776/Proview spørgsmål....
Fra : ct

Dato : 22-09-03 20:57

1. Er ovenstående samme skærm (på nær smådetaljer) ??

2. Er ovenstående bedste bud på en skærm til spil i <4000kr. klassen? Er der
noget 18" der kommer tæt på?

Claus

--
------------
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : Kim Correll

Dato : 22-09-03 21:23

1. Ja

2a. Ja. Måske også Viewsonic VP171s/b, kender ikke lige prisen.

2b. Nej

Hilsen
Kim

Fra : Dr.Ralph

Dato : 23-09-03 06:23

On Mon, 22 Sep 2003 21:56:37 +0200, ct wrote:

> 1. Er ovenstående samme skærm (på nær smådetaljer) ??
>
> 2. Er ovenstående bedste bud på en skærm til spil i <4000kr. klassen? Er der
> noget 18" der kommer tæt på?
>
> Claus

Mener Mag776 ikke har DVI men kun analog. Acer AL732 har begge dele.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Erik W.

Dato : 23-09-03 21:34

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> Mener Mag776 ikke har DVI men kun analog. Acer AL732 har begge dele.

Det er rigtigt. - Desuden har Acer AL732 video-indgang så den kan bruges med
playstation, Xbox og lign. eller bruges som fjernsyn, hvis den kobles til en
VHS-maskine med tuner. Jeg har selv en Acer og kan kun anbefale den.

mvh Erik

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-09-03 11:19

> [...]
en
> VHS-maskine med tuner. Jeg har selv en Acer og kan kun anbefale den.

Lyder virkelig nice! Er det et godt billede skærmen giver når du så ser tv
på den gennem en video med tuner?

Mvh. Søren