Vis/skjul <div>..</div>-problem!
Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 22-09-03 20:01

Jeg har følgende problem:
På min side
(http://www.frip.dk/julledyret/mig/res/artopics/natpigen/err/f.ht
ml) virker scriptet ikke efter jeg opdaterede en smule i koden,
hvorimod det på den oprindelige side fungerer fint
(http://www.frip.dk/julledyret/mig/res/artopics/natpigen/err/f2.h
tml)..
Jeg kan ikke selv se fejlen, og ville blive meget glad, om I
kunne?!

Det drejer sig om, at de enkelte lag ("p0".."p3") skiftevis skal
vises, en af gangen..
Men ja, se selv forskellen :)

MVH Jonas (aka Juke)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tobias Michaelsen

Dato : 22-09-03 21:45

Jonas Schmeltz Aaberg wrote:

> [...]
> kunne?!
>
> Det drejer sig om, at de enkelte lag ("p0".."p3") skiftevis skal

Der ser ikke ud til at være problemer her?

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 23-09-03 17:20

> Der ser ikke ud til at være problemer her?

OK... dejligt nok!
- Men jeg startede "forfra" med den gamle version af siden, og kom så
frem til et resultat, der ikke havde problemer hos mig selv!