nummerplade til 30er scooter
Fra : Tobias Klint

Dato : 22-09-03 18:23

Hej
Hvor mange af jer har hørt noget om nummerplade til 30 er knallert/scooter??

Tobias

Fra : Calle.

Dato : 22-09-03 21:07

Tobias Klint wrote:
> Hej
> Hvor mange af jer har hørt noget om nummerplade til 30 er
> knallert/scooter??

det var i fjernsynet for noget tid siden

--
Calle

Fra : Tobias Klint

Dato : 22-09-03 21:40

Ja det var der jeg så det...
Hvor mange tror at det kommer til 30er

det tror jeg...

Tobias

Fra : BuLLeFaR

Dato : 22-09-03 22:01

Jeg tror også på at det kommer, men håber jeg ikke... kun hvis det også
bliver lovligt at fjerne begrænsningerne..

http://www.kandu.dk/

Fra : BuLLeFaR

Dato : 22-09-03 22:01

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-09-03 11:01

BuLLeFaR (BuLLeFaR.news@kandu.dk) skrev følgende:
> Jeg tror også på at det kommer, men håber jeg ikke... kun hvis det
> også bliver lovligt at fjerne begrænsningerne..

Hvad tror du selv?

- Martin

Fra : Hekto

Dato : 23-09-03 11:24

In article <bkp5jr$1dj7$1@news.cybercity.dk>, knopfisk@[fjern]vvs.dk
says...
> Hvad tror du selv?

25km/t og nummerplade, så det bliver nemmere at fange tasketyve m.m.!
;0P
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 13:20

Jeg fatter ikke det med 25km/t, man kan sgu da cykle hurtigere, men det må
man vel snart heller ikke

"Du har for stærke ben - ind på stationen og få dem kappet af!"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-09-03 17:48

"Lasse Skyum" <lskyum(AT)mail.dk> wrote:

> Jeg fatter ikke det med 25km/t, man kan sgu da cykle hurtigere, men det må
> man vel snart heller ikke

Du må undskylde jeg citerer imellem indlægget og klipper det overflødige
væk, men here goes...

25 eller 30.. det er ikke den store forskel. Og der er trods alt børn og
gamle på cykelstierne som ikke lige har den store glæde af en ung og kåd
knægt som fræser forbi..

Jeg bifalder den med nummerpladen - så er det slut med at stikke af.

> "Du har for stærke ben - ind på stationen og få dem kappet af!"

LOL

--
Martin Johansen
Gør en god handel på http://tux3do.com/

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-09-03 19:15

hej
Det er jo nogen fordel ved det..
hvis nu man få stjolen sin knallert. så er den jo nemmer og finde igen...

Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-09-03 19:17

Tobias Klint wrote:

> Det er jo nogen fordel ved det..

Helt klart (PS: Du må også meget undskylde at jeg klipper det overflødige
væk samt svare neden under teksten).

> hvis nu man få stjolen sin knallert. så er den jo nemmer og finde igen...

Det tror jeg så ikke. De rykker da bare pladen af og så er den skid slået,
så vidt jeg lige kan se.

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-09-03 19:31

Det tror jeg så ikke. De rykker da bare pladen af og så er den skid
> slået, så vidt jeg lige kan se.

ja det det gøre de vil.. men så kan man se at de den ikke er på. også har
man stelnummert...

Tobias

Fra : Hekto

Dato : 23-09-03 21:38

In article <3f70792c$0$135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Martin
Johansen [6000] says...
> Jeg bifalder den med nummerpladen - så er det slut med at stikke af.

Eller stjæle en 45'er og 'lege 30' med en.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 21:42

> 25 eller 30.. det er ikke den store forskel. Og der er trods alt børn og
> gamle på cykelstierne som ikke lige har den store glæde af en ung og kåd
> knægt som fræser forbi..

Du har nok ret, men det er stadig total nederen at køre med 25-30 km/t bare
fordi der inde i byen evt. kunne være en gammel dame på en cykel, så må man
jo tage farten af.

Man fokuserer nu ALT for meget på fartgrænser, i stedet for "køre-røddent
grænser". Hvilke selvfølgelig er fordi de ikke rigtig kan måles, men
alligevel...

Fra : Hekto

Dato : 23-09-03 22:05

In article <3f70b01c$0$32531$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Lasse
Skyum" <no spam> says...
> Du har nok ret, men det er stadig total nederen at køre med 25-30 km/t bare
> fordi der inde i byen evt. kunne være en gammel dame på en cykel, så må man
> jo tage farten af.

Hvis du var den gamle nisse, på cyklen, ville du sikkert mene omvendt!
;0)

> Man fokuserer nu ALT for meget på fartgrænser, i stedet for "køre-røddent
> grænser". Hvilke selvfølgelig er fordi de ikke rigtig kan måles, men
> alligevel...

Ja, væk med fartgrænserne! Faktisk er det først når hastigheden
pludseligt falder til nul, at de fleste dør!!
Så jo hurtigere man kører jo sikrere er det.

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-03 09:20

> Ja, væk med fartgrænserne! Faktisk er det først når hastigheden
> pludseligt falder til nul, at de fleste dør!!
> Så jo hurtigere man kører jo sikrere er det.

Yes, præcis!

Fra : S.G

Dato : 24-09-03 17:27

"Tobias Klint" <Tobias_H_Klint@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvor mange af jer har hørt noget om nummerplade til 30 er
knallert/scooter??

Det bliver ihvertfald slut med at køre fra polititet ad småveje og lign

Fra : Tobias Klint

Dato : 24-09-03 18:27

Ja...
men man kan stade køre fra dem. men man kan godt regne med en bøde ;-(

Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-03 19:15

Tobias Klint wrote:

> men man kan stade køre fra dem. men man kan godt regne med en bøde ;-(

Ja en bøde som nok er _pænt_ højere end hvis man havde makket ret første
gang..

PS: Er du flink og citere det overflødige væk og så placere dit svar
nedenunder. Se fx. hvordan jeg har gjort.

Det letter læsningen _meget_ og du gør mange glade :)

Fra : Tobias Klint

Dato : 24-09-03 19:34

> PS: Er du flink og citere det overflødige væk og så placere dit svar

Jo det skal jeg da nok
Tak for det

Tobias