ruller
Fra : Tobias Klint

Dato : 22-09-03 18:21

Hvor sidder rullerne i en Gilera Stalker, og er det noget man selv kan
skifte ?

Hilsen

Tobias

Fra : kion

Dato : 22-09-03 20:57

> Hvor sidder rullerne i en Gilera Stalker.

hvis du skruer varioskjoldet af også skruer på den møtræk a der sider på
krumtappen(krumtappen er den forreste af de 2 variatore) også trækKer du det
a du kan og så kan du se dig ud a det..

>og er det noget man selv kan skifte ?

ja

/kion

ps. skriv lig hvis du ikk forstår..

Fra : Tobias Klint

Dato : 22-09-03 21:39

hej
Jeg vil hver klad hvis du vil uddybe dig lidt mere....

Tobias

Fra : The Master

Dato : 23-09-03 19:17

Hej Tobias

Du kan sagten selv skifte dine ruller, og de ligge i din variomagick (tror
det er forkert stavet), du skal bare have din kickstarte skjold af.

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-09-03 19:30

Okay..
Men så er det.. hvorfra ved hvad for nogen jeg skal have på...??

Tobias

Fra : kion

Dato : 23-09-03 21:00

>hvorfra ved hvad for nogen jeg skal have på...??

det kommer and på hvad du har mest brug for topfart eller toptræk..

rullerne sidder i variomatic som sidder på den aksel så kickstarterne tag
fat i inde bag kickstaterskjoldet.. for a for vario a skal du skrue den
møtrek a der holder det fast..

/kion

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-09-03 21:22

Okay hvis nu jeg vil have Mit i mellem altså mellem ting..

Fra : Tobias Klint

Dato : 23-09-03 21:23

Hejsa

Fra : kion

Dato : 24-09-03 06:20

hvis du sætter 7grams ruller i så er det ikk helt forkert.. men du kan jo
spørge din knallert pusher eller her i gruppen om hvad for nogen der sidder
i som standart..

/kion

Fra : Tobias Klint

Dato : 24-09-03 13:13

hej
Jeg ved da sedder 16Grams i som standart....

Tobias

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-09-03 17:37

Tobias Klint wrote:

> Jeg ved da sedder 16Grams i som standart....

Ahh mon dog

--
Martin Johansen
Gør en god handel på http://tux3do.com/

Fra : Tobias Klint

Dato : 24-09-03 18:26

Det sage de ude i butikken...
andet ved jeg ikke

Tobias

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-09-03 19:01

> Det sage de ude i butikken...
> andet ved jeg ikke

Hehe... Tror nok du har hørt forkert... Mon ikke det kan have været 6
grams? 16 grams er i hvert fald pæænt meget c",)

Jvf. http://www.thg.dk/products.asp?c=171192350&n=947702552#xy skal de i
øvrigt hedde 19*15,5 mm.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : kion

Dato : 24-09-03 18:31

> hej
> Jeg ved da sedder 16Grams i som standart....

tror du ikk du har fået fat i en praktikant??

jern nogen 7 eller 8 grams i...

er det en tunet scooter du har?? for så skal du ha nogen lettere i..

/kion

Fra : Tobias Klint

Dato : 24-09-03 19:04

Jo det er det..
men det er kun udstøning der er en 45... ellers ikke

Tobias