Centrering af tabel/boks?
Fra : Morten Sørensen

Dato : 22-09-03 19:19

Hej gruppe!

Hvordan er det nu lige, at man centrerer en tabel/boks på sit site, så sitet
tilpasser sig uanset, hvilke skærmindstillinger man har valgt?

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : Stig Sørensen

Dato : 22-09-03 19:18

"Morten Sørensen" <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> wrote in message
> Hej gruppe!
>
> Hvordan er det nu lige, at man centrerer en tabel/boks på sit site, så
sitet
> tilpasser sig uanset, hvilke skærmindstillinger man har valgt?

Ved en tabel:

align="center"

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-09-03 21:25

Morten Sørensen skrev:

> Hvordan er det nu lige, at man centrerer en tabel/boks på sit
> site, så sitet tilpasser sig uanset, hvilke skærmindstillinger
> man har valgt?

Vandret centrering: <http://www.html-faq.dk/2007.asp>

Generelt om centrering med css:
<http://www.infimum.dk/HTML/center.html>

Hintzmanns side om centrering - inkl. browserunderstøttelsestabel:
<http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/centrering/readme.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten Sørensen

Dato : 22-09-03 21:52

> [...]
>
> Generelt om centrering med css:
> <http://www.infimum.dk/HTML/center.html>
>
> Hintzmanns side om centrering - inkl. browserunderstøttelsestabel:

Tak for dine links, Jens. Dem vil jeg tage et kig på.

Mvh.
Morten