Nye kæresters nysgerrighed
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 17:20

Kender I det, at en ny kæreste bliver helt vildt nysgerrig for at
opsnuse noget snavs om ens tidligere kæreste.

Jeg har oplevet det flere gange. For eksempel havde jeg en kæreste,
der boede på et kollegium, og da jeg så fik en ny kæreste, så
udspurgte hun flere beboere på kollegiet om min gamle kærestes
sex-vaner, og konkluderede ud fra det, at min gamle kæreste nærmest lå
i med alle fyre på kollegiet.

VH

Thomas

Fra : Wanker

Dato : 22-09-03 23:09

Gaaab...

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-09-03 11:35

"Wanker" <MasterBate@mail.dk> wrote in message
> Gaaab...

Så drik da noget kaffe eller noget... Du gaber jo nærmest uafbrudt *G*

Fra : Kenneth F.

Dato : 23-09-03 15:43

Thomas, du må da være en liderlig en!

Fra : Camilla

Dato : 23-09-03 17:02

"Kenneth F." <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Thomas, du må da være en liderlig en!

Jeg tror ikke på at Thomas har oplevet det hele, noget af det er fantasi.

Camilla

Fra : DaneX

Dato : 24-09-03 06:35

> Jeg tror ikke på at Thomas har oplevet det hele, noget af det er fantasi.

Noget.... (læs: meget)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-09-03 08:04

[DaneX | Wed, 24 Sep 2003 07:35:08 +0200]

>Noget.... (læs: meget)

Hvorfor nu det?

Fordi Thomas måske har oplevet mere og/eller noget andet end jer,
betyder det jo ikke at det ikke er rigtigt?

Jeg ved at hvis jeg begyndte at f.eks. fable lidt mere om den mængde sex
jeg har oplevet, ville mange mene at det var pral - fordi det var meget
mere end hvad de havde oplevet, men det gør det jo ikke mindre rigtigt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-09-03 08:59

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Fordi Thomas måske har oplevet mere og/eller noget andet end jer,
> betyder det jo ikke at det ikke er rigtigt?

Enig. Så meget synes jeg nu heller ikke, han har fortalt, han har oplevet.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Kenneth F.

Dato : 25-09-03 13:49

nå okay, men så tæl hvor mange indlæg han har skrevet de sidste par dage, og
kom ikke og sig det ikke er mange!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 25-09-03 14:36

"Kenneth F." <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> nå okay, men så tæl hvor mange indlæg han har skrevet de sidste par dage,
og
> kom ikke og sig det ikke er mange!

Tæl lige selv hvor mange gange, han angiveligt har skrevet om sine egne
oplevelser, og vurdér dernæst, hvor usædvanlige de er.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Dennis Jensen

Dato : 23-09-03 18:29

Jeg tror bare han er en seksuelt forstyrret teen-ager eller en ganske
alm.TOSSE...

Dennis