Acceptabel aldersforskel
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 17:16

Hvor stor aldersforskel synes I der er acceptabelt i et parforhold?

Da jeg var 22 havde jeg et forhold til en pige på 15. Hun var lige
startet i gymnasiet, og spillede håndbold i samme klub som jeg. En
gammel kvindelig skolekammerat var træner for hende, og en dag, hvor
jeg sad i cafeteriet efter træning, kom de hen til mig, og spurgte om
jeg ville med i byen.

Vi cyklede hen til et værtshus, og i fællesskab fik pigerne forklaret,
at den unge pige var jomfru, og at hun gerne ville have mig til at
tage hendes mødom. Min gamle skolekammerat ville gerne låne sin
lejlighed ud til den festlige anledning, og hun ville da også gerne
være med, hvis vi havde lyst til en hjælpende hånd som hun sagde.

Det blev en sjov aften.

VH

Thomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-09-03 18:19

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor stor aldersforskel synes I der er acceptabelt i et parforhold?

Så længe de involverede selv kan finde ud af det, og de begge er over den
seksuelle lavalder, så har jeg ingen problemer med nogen som helst
aldersforskel.

Personligt kan jeg dog ikke forestille mig at være sammen med en der er
væsentligt yngre eller ældre end mig selv (±10 år).

> Da jeg var 22 havde jeg et forhold til en pige på 15.
<Snip>
> Det blev en sjov aften.

Det er da ikke et forhold, det var da bare et engangs-knald.

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 23-09-03 01:47

In article <3f6f2f21$0$32451$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, l-
hansen@REMOVEpost4.tele.dk says...
> [...]
>
> Så længe de involverede selv kan finde ud af det, og de begge er over den
> seksuelle lavalder, så har jeg ingen problemer med nogen som helst

Enig.

> Personligt kan jeg dog ikke forestille mig at være sammen med en der er
> væsentligt yngre eller ældre end mig selv (±10 år).

Knap så enig *G*

Fra : DaneX

Dato : 24-09-03 06:32

> Hvor stor aldersforskel synes I der er acceptabelt i et parforhold?

Det er jo blevet debateret til hudløshed op til flere gange i denne NG og
det er virkelig ikke særlig længe siden det blev diskuteret sidst.
Men det viser jo bare, hvor lidt du faktisk følger med i denne NG på trods
af alle de skide (undskyld) indlæg du laver.

/DaneX

Fra : Thomas

Dato : 24-09-03 11:59

"DaneX" <no@way.com> wrote in message news:<bkra8k$12vp$1@news.cybercity.dk>...

> Det er jo blevet debateret til hudløshed op til flere gange i denne NG og
> det er virkelig ikke særlig længe siden det blev diskuteret sidst.

Hvis man skulle følge din argumentation, så kunne man sige, at når man
har set en fodboldkamp i sit liv, så behøver man ikke at se flere, for
man har jo allerede set en kamp, og det er bare 22 mand, der løber
rundt efter en bold, og det var da nemmere hvis de fik en bold hver,
så ville de nok score flere mål, og man kunne gøre målene større og
banen mindre eller omvendt, og man kunne gøre kampene kortere eller
længere, og fjerne dommeren eller målmanden eller sætte flere målmænd
ind og så videre.

Men sådan ser sports- og tips-idioter jo ikke på sagen. For dem er
hver ny kamp ubesmittet og jomfruelig. Forstå det hvem, der kan?

VH

Thomas