sex klip på internet hvor henne ?
Fra : Andropov

Dato : 22-09-03 15:03

Sex-tv gav karantæne

Station 2-fotograf uønsket på TV2 - filmede elskende par

Af Anne-Mette Gregers - 8:30 - 18. sep. 2003

Sex kan have uønskede konsekvenser. Også selv om man ikke deltager
aktivt i selve akten.

Således er en ung TV2-fotograf netop blevet idømt seks måneders
karantæne fra sit arbejde efter at han under en optagelse for TV2's
kriminalmagasin 'Station 2' pludselig mistede fokus og i stedet for at
stille skarpt på værten Trine Panum Kjeldsen kom til at rette kameraet
mod et ungt elskende par, der uvidende om tv's tilstedeværelse uden
for deres fuldt oplyste stuelejlighed var i gang med at nyde et
doggy-style samleje.

Fotografen er ikke fastansat hos TV2, men arbejder for et firma, som
tv-stationen har fast samarbejde med.

Hans spontant optagede porno-dokumentar nåede dog ikke frem til
'Station 2's seere. Til gengæld havnede klippet på nettet, hvor det i
løbet af den seneste uge har opnået forrygende seertal.

- Det er meget uheldigt og decideret ulovligt, det fotografen har
gjort. Derfor karantænen. Men han jeg tror ikke, han har gjort det af
ond vilje. Han har bare ladet sig rive med af situationen, siger TV2's
nyhedschef Michael Dyrby efter at have fået den pikante situation på
et par dages afstand.

Hvem, der har lagt filmen på nettet, er stadig en uopklaret sag ifølge
nyhedschefen.

- Jeg efterforsker stadig på højtryk, hvordan filmen er havnet på
nettet, men jeg har endnu ingen anelse om, hvem der har gjort det. Det
er meget svært at spore, siger Michael Dyrby.

En løsning kunne være at sætte 'Station 2' på sagen.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=219224

Fra : Bo

Dato : 22-09-03 16:34
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-09-03 17:35

"Bo" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:bkn4c5$ib3$1@sunsite.dk...
> http://www.digitalforum.dk/TV2.wmv

Der har også stået noget om det i jura-gruppen for noget tid siden...

Jeg syntes at det er fedt gjort af de 2 elskende
Men måske bare lidt pinligt, hvis de bliver genkendt af kollegaer og andre
nu hvor det ligger på nettet og nok ikke er til at fjerne

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : PerX ...

Dato : 23-09-03 02:07

In article <bkn4c5$ib3$1@sunsite.dk>, gsx-r@ofir.dk says...
> http://www.digitalforum.dk/TV2.wmv

LOL - heh, det er det de har diskuteret i tv gruppen. Fotografen har fået
6 måneders karantæne fordi han filmede det!

Ikke alene har de vel kunne se tv holdet, de kan sgu da bare lade være
med at stille sig op i vinduet på den måde. Men det er vel i sig selv
krænkende adfærd.

Fra : Andropov

Dato : 22-09-03 18:14

Bo skrev:

>http://www.digitalforum.dk/TV2.wmv

Tak for info.

Fra : DaneX

Dato : 22-09-03 19:07

> [...]
> mod et ungt elskende par, der uvidende om tv's tilstedeværelse uden
> for deres fuldt oplyste stuelejlighed var i gang med at nyde et

Nej jeg tror bestemt ikke at det var uvidende om at kameraholdets
tilstedeværelse :)

Det var med fuldt overlæg...

/DaneX