Fodboldtrøjer
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 13:46

For nogle år siden var der en engelsk minister, der blev involveret i
en skandale med nogle luksusludere og andet snavs.

Ifølge pressen tændte ministeren på, at luderne var iført
fodboldtrøjer fra hans favoritklub, som vist var enten Arsenal eller
Chelsea.

Jeg tænder egentlig temmelig meget på ideen, men hvis jeg skulle lave
samme stunt, skulle pigen være iført en Bayern München-trøje.

Hvilken trøje ville I bruge?

VH

Thomas

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-09-03 13:55

th63@ofir.dk (Thomas) writes:

> [...]
>
> Jeg tænder egentlig temmelig meget på ideen, men hvis jeg skulle lave
> samme stunt, skulle pigen være iført en Bayern München-trøje.

Thomas. Synes du selv du skriver fornuftige ting i gruppen? Jeg kan
ikke se det relevante i 90% af de indlæg du skriver. Der er ingen
spørgsmål, ingen oplæg til debat i langt de fleste af dine indlæg. På
mig virker det som om du keder dig ret meget, lidt lige som BW, som
kommer med irrelevante indlæg der bare forstyrrer.

Jeg ved godt det er off-topic, men jeg vil altså gerne vide hvad du
vil opnå med dine indlæg. Hvordan du forventer at folk skal reagere på
dem? Om du overhovedet er interesseret i en debat?

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 22-09-03 14:08

Trine Kornum Christiansen wrote:
> [...]
> mig virker det som om du keder dig ret meget, lidt lige som BW, som
> kommer med irrelevante indlæg der bare forstyrrer.

Gider du ikke lige vise mig de 10% som er relevante :D

mvh
Johan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-09-03 15:30

d. 22/09/03 14:54 skrev Trine Kornum Christiansen på news@trinekc.dk i
artiklen uu175vv8l.fsf@trinekc.dk:

> Jeg ved godt det er off-topic, men jeg vil altså gerne vide hvad du
> vil opnå med dine indlæg. Hvordan du forventer at folk skal reagere på
> dem? Om du overhovedet er interesseret i en debat?

Jeg synes, de seneste indlæg, jeg har læst fra Thomas, ligner debatoplæg,
hvor han dog - som en god oplægsholder - undgår selv at involvere sig.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 23-09-03 02:00

In article <BB94D1CA.2E9%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
says...
> [...]
>
> Jeg synes, de seneste indlæg, jeg har læst fra Thomas, ligner debatoplæg,
> hvor han dog - som en god oplægsholder - undgår selv at involvere sig.

Jeg er tilbøjelig til at give Trine ret - (når jeg skriver noget offtopic
forsøger jeg i det mindste at være morsom

Fra : Nette

Dato : 23-09-03 07:33

"Trine Kornum Christiansen"skrev i en meddelelse
:

> Thomas. Synes du selv du skriver fornuftige ting i gruppen? Jeg kan
> ikke se det relevante i 90% af de indlæg du skriver.

Jeg sad netop og tænke det samme i går aftes, med alle de indlæg med
underlige spørgsmål, som egentligt er spørgsmål, vi stillede hinanden, da vi
var ret unge. Men ok, her skal vel være plads til alle.

>Der er ingen
> spørgsmål, ingen oplæg til debat i langt de fleste af dine indlæg.

Jeg vil ikke give dig ret i, at der ikke er spørgsmål. Det er der i hvert
fald i de indlæg, jeg har læst. Men det er ikke spørgsmål til debat, mere
spørgsmål om, hvem der har prøvet mest, har mest erfaring osv. Det er mere
konkurrencepræget end egentligt reele spørgsmål/debat.

> Jeg ved godt det er off-topic, men jeg vil altså gerne vide hvad du
> vil opnå med dine indlæg. Hvordan du forventer at folk skal reagere på
> dem? Om du overhovedet er interesseret i en debat?

Det samme vil jeg meget gerne. Og jeg vil da blive ret glad, hvis du,
Thomas, ligeledes ville fortælle lidt om, hvem/hvor gammel du er, sådan vi
andre lettere kan spore os ind på dig og et eventuelt svar til dig.

Nette

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-09-03 10:09

d. 23/09/03 8:32 skrev Nette på nettesnetpost@hotmail.com i artiklen
3f6fe90a$0$24685$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Det samme vil jeg meget gerne. Og jeg vil da blive ret glad, hvis du,
> Thomas, ligeledes ville fortælle lidt om, hvem/hvor gammel du er, sådan vi
> andre lettere kan spore os ind på dig og et eventuelt svar til dig.

Thomas lægger da ikke op til, det er hans erfaringer, der skal diskuteres.
Derfor er det ikke særlig relevant, hvor gammel han er.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Thomas

Dato : 23-09-03 12:19

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote in message

> Thomas. Synes du selv du skriver fornuftige ting i gruppen?

Ja, Trine, det synes jeg faktisk. Hvis jeg må citere fra fundatsen for
gruppen:

"Gruppen er ment som et frit forum for snak og diskussioner om
alt, der har relation til erotik, sex, samliv, parforhold og
menneskets seksualitet. Selvoplevede eller historier baseret
på ren fantasi er også velkomne".

> Jeg kan ikke se det relevante i 90% af de indlæg du skriver.

Prøv at læse dem igen. Nogle gange skal man læse noget to-tre gange
før man forstår det.

> Der er ingen spørgsmål, ingen oplæg til debat i langt de fleste af dine
> indlæg.

Det synes jeg ikke, at du har ret i. Det kan da godt være, at mine
indlæg er formuleret på en anderledes måde end du er vant til. Men må
der slet ikke være plads til andre måder, at gøre det på? Er din måde
at skrive indlæg på, den eneste rigtige?

> På mig virker det som om du keder dig ret meget,

Er du i virkeligheden ikke bare misundelig, fordi du ikke er så
produktiv som jeg?

> lidt lige som BW, som kommer med irrelevante indlæg der bare forstyrrer.

Jeg ved ikke hvad du mener med dette?

> Jeg ved godt det er off-topic, men jeg vil altså gerne vide hvad du
> vil opnå med dine indlæg.

Jeg er et meget nysgerrigt menneske, der gerne vil blive klogere på
livet. For at blive klogere, må man blandt andet kommunikere med folk,
og det er i al beskedenhed, det jeg forsøger med mine indlæg.

> Hvordan du forventer at folk skal reagere på dem?

Det må folk selv bestemme, men umiddelbart håber jeg da på lidt mere
åbenhed og velvilje, end en person, der kalder sig Wanker og svarer
med ti gange "Gaaab...". Det fremmer da i hvert fald ikke
kommunikationen. Så er ingen svar næsten bedre.

Jeg læser da masser af indlæg i forskellige grupper, som jeg synes er
underlige, men jeg kunne da ikke drømme om, at forsøge at indskrænke
de pågældende personers ret til at ytre sig, bare fordi jeg ikke er
enig med dem, eller jeg synes, det er noget sludder hvad de skriver.

> Om du overhovedet er interesseret i en debat?

Som overfor nævnt, ja - i aller højeste grad. Men det er der åbenbart
nogle i gruppen, som ikke er.

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 24-09-03 13:27

In article <a6b0eee6.0309230318.1037da78@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...

> Er du i virkeligheden ikke bare misundelig, fordi du ikke er så
> produktiv som jeg?

Det er ikke en konkurrence.

Fra : Andropov

Dato : 23-09-03 12:32

> Thomas. Synes du selv du skriver fornuftige ting i gruppen?
> Der er ingen spørgsmål, ingen oplæg til debat i langt de fleste af dine >indlæg.

Der behøves vel heller ikke at være oplæg til debat i alle indlæg som
skrives i konferencen.....

Thomas skriver en del om smukke kvinder som kan findes på nettet og
spørger til sådanne emner. Der skal vel også være noget til husarerne
:) Det kan såmænd være en god afveksling til debatterne...

Kvinderne kan jo skrive tilsvarende ting som vel ikke er forbudt i
henhold til fundatsen....

Fra : PerX ...

Dato : 24-09-03 13:27

In article <df29e838.0309230332.12e2dbd3@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Thomas skriver en del om smukke kvinder som kan findes på nettet og
> spørger til sådanne emner. Der skal vel også være noget til husarerne

Jo men "smukke" er subjektivt, jeg syntes ikke dem jeg har set har været
smukke (nærmere klamme ;)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-09-03 15:30

d. 22/09/03 14:45 skrev Thomas på th63@ofir.dk i artiklen
a6b0eee6.0309220445.3c58f206@posting.google.com:

> Hvilken trøje ville I bruge?

Jeg har ingen præferencer i den henseende. Det nærmeste, jeg kommer, er nok
at kigge på, hvordan kvinde sportsudøvere udfylder deres bluser og short
(eller kjoler for sportsdansere), men det er en noget anden historie.

I sensommeren var det ganske interessant at se atletikkvindernes påklædning,
som var minimal i nogle discipliner.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-09-03 17:32

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (eller kjoler for sportsdansere), men det er en noget anden historie.
>
> I sensommeren var det ganske interessant at se atletikkvindernes

[Joke on]: EEeeej, Børge, altså... Fy skamme sig... Sikke nogle perverse
tanker du har

Mere seriøst: I England har jeg sku´ også hørt at de er totalt
fodbold-fanatikere (fodbold-hjernedøde) og herhjemme i DK, findes der ikke
samme grad af fanatisme som derovre.

Ihvertfald ikke ifølge det jeg fik fortalt af nogle som boede derovre et par
år...

Og jeg er /BEDØVENDE/ ligeglad med om pigen har haft en Bayern München-trøje
eller Manchester U.-trøje, Arsenal osv. osv. -trøje på, før jeg knepper
hende...

Kan sgu´ ikke rigtigt se at det skulle betyde noget... Det ændrer jo ikke
hendes udseende at der står noget andet på trøjen...?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-09-03 22:03

d. 22/09/03 18:31 skrev Martin Jorgensen på megafedt@hotmail.com i artiklen
3f6f23fb$0$24668$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [Joke on]: EEeeej, Børge, altså... Fy skamme sig... Sikke nogle perverse
> tanker du har

Tja, og pigerne har da ikke beklaget sig.

> Kan sgu´ ikke rigtigt se at det skulle betyde noget... Det ændrer jo ikke
> hendes udseende at der står noget andet på trøjen...?

Det kan nu diskuteres, især hvis det er udseendet i påklædt tilstand, der
diskuteres. Det kan måske også have noget at gøre med en illusion om et
interessefællesskab, som kan skabe en illusion om en stærkere tilknytning og
dermed stærkere intimitet via en tilknytning til samme fodboldklub.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Per, Odense

Dato : 10-10-03 14:01

Martin Jorgensen, <megafedt@hotmail.com>
skrev i 3f6f23fb$0$24668$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, bl.a. (forkortet):
> [...]
>
> Kan sgu´ ikke rigtigt se at det skulle betyde noget... Det ændrer jo
> ikke hendes udseende at der står noget andet på trøjen...?

Hvis man vil forestille sig at det er Seamann er det vel vigtigt med den
rigtige trøje?

--
MVH Per, Odense
Molly (Vizsla):

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-09-03 22:10

On Mon, 22 Sep 2003 16:30:29 +0200, Boerge Rahbech Jensen
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>I sensommeren var det ganske interessant at se atletikkvindernes påklædning,
>som var minimal i nogle discipliner.

En af grundende til, at jeg elsker at se kvinder spille tennis!

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Dr.Ralph

Dato : 22-09-03 17:15

> Hvilken trøje ville I bruge?

Klart Man U - hvad ellers :)

Skulle jeg dyrke SM med en pige, og jeg kunne få hende til at tage en
Arsenal/Chelsea/Liverpool trøje på, så skulle hun GODT nok få nogle hårde
slag med den nihalede :)
Fortsatte vi bagefter på normal vis, så ville jeg GODT nok støde igennem i
doggy-style his hun fortsat havde den forpulede trøje på fra mit
modstanderhold :)

Interessant emne iøvrigt................

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-09-03 22:18

[Thomas | 22 Sep 2003 05:45:38 -0700]

>Hvilken trøje ville I bruge?

Jeg har ikke en døjt forstand på eller interesse for, fodbold.

Men for en del år siden havde jeg nogle unge knøse der kom direkte efter
fodboldtræning og hjalp med at oprydde og rengøre mit hus. At de kun
rendte rundt i shorts og fodboldtrøjer imens var slet ikke kedeligt.

At jeg senere fik lokket dem med på at få et blowjob hver (for en kasse
øl), hører så også med til historien - jeg mener også at fodboldtrøjerne
blev på imens...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-09-03 18:47

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev:

Hej Rene

> [...]
>
> At jeg senere fik lokket dem med på at få et blowjob hver (for en
> kasse øl), hører så også med til historien - jeg mener også at

Ok, nu må jeg vide det! Hvordan fik du dem overtalt? Jeg tror gerne, du er
en smooth talker og giver et godt blowjob, men jeg skulle altså have mere
end en kasse øl for at lægge pik til et blowjob fra en mand.

Jeg kan umuligt være den eneste, der har det på den måde

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-09-03 21:16

[Mark Thomas Gazel | Tue, 30 Sep 2003 19:47:04 +0200]

>Ok, nu må jeg vide det! Hvordan fik du dem overtalt? Jeg tror gerne, du er
>en smooth talker og giver et godt blowjob, men jeg skulle altså have mere
>end en kasse øl for at lægge pik til et blowjob fra en mand.

Det var faktisk lige så enkelt som du lægger op til; men en del af
fordelen på min side var sikkert også at de kun var 17-18 år; dér plejer
ens grænser for hvad man er med på rent seksuelt at være lidt mere
afslappet :)

Sagt på en anden måde - jeg tror bestemt ikke at de ville være med på
noget den dag i dag (og det har jeg heller ikke den store lyst til).

Men det var meget enkelt; de var nogle friske fyre - de havde spurgt mig
om jeg så på dem rent seksuelt, og jeg havde beroliget dem om at det
primært var venskab (hvilket var korrekt nok).

En dag indrømmede jeg at jeg utroligt gerne ville prøve at sutte den af
på dem; og da jeg i forvejen betalte dem for at gøre rent hos mig, var
enkel prostituation ikke langt væk.

En dag spurgte den ene, sådan rent teoretisk, hvor meget jeg ville
betale for det. Han skulle til fest om aftenen, men havde ikke råd til
både transport og øl.

Jeg bød dem på et par øl mens vi snakker om det ("for sjov"); de ville
have 2 kasser øl hver, og jeg endte med at forhandle dem ned til 1 kasse
hver - jeg turde simpelthen ikke forhandle dem længere ned

Af kom shortsene, mens vi drak videre - der var ca. 1½ rykne på hver -
så jeg gik forsigtigt i gang med at spille og sutte og ca. 5-10 minutter
efter sprøjtede den ene i min mund, hvorefter jeg gjorde den anden
færdig på samme måde.

Tror der gik flere timer bagefter hvor jeg ikke ville spise eller drikke
noget - men blot nyde den helt særlig smag af sæden fra et par friske
unge fyre

>Jeg kan umuligt være den eneste, der har det på den måde

Næh, langt de fleste heteroer er svært at lokke, og mange kan ikke
lokkes - men der er alligevel nogle der når liderligheden er størst,
trangen til at blive suttet dominerer, og grænserne er afslappet, kan
lukke øjnene og tænke på en pige mens de får den suttet af en anden fyr.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 01-10-03 18:18

Rene' Hjorth wrote:
> [Mark Thomas Gazel | Tue, 30 Sep 2003 19:47:04 +0200]
-SNIP-
> [...]
> så jeg gik forsigtigt i gang med at spille og sutte og ca. 5-10
> minutter efter sprøjtede den ene i min mund, hvorefter jeg gjorde den

Okay, 5-10 minutter siger manden. Hvad siger du Nusle? Hvor god er du til
det?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-10-03 21:39

[Martin Jorgensen | Wed, 1 Oct 2003 19:18:04 +0200]

>Okay, 5-10 minutter siger manden. Hvad siger du Nusle? Hvor god er du til
>det?

Hehe - men næsten uanset hvor meget Nusle har prøvet, har jeg nok
alligevel mere øvelse i at sutte pik

Men kunsten er jo at IKKE få fyren til at sprøjte for hurtigt; altså jo
længere det tager, jo længere han er liderlig, jo større ladning bliver
man belønnet med.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : nusle

Dato : 01-10-03 22:31

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej, begge to

[Martin Jorgensen]

Det handler ikke om mig eller teknikker, men om samspillet
mellem den der nyder og den der yder - og når det er godt,
så er tiden ikke væsentlig, men alene nydelsen - for nogle
er det vidunderligt at komme hurtigt, for andre er det dejligst
at strække nydelsen ud i laaaang tid. Det kan man som regel
mærke, hvis den der nyder altså giver udtryk for det.

[René]
> Hehe - men næsten uanset hvor meget Nusle har prøvet, har jeg nok
> alligevel mere øvelse i at sutte pik

Enig - du har givetvis mere øvelse end jeg.

> Men kunsten er jo at IKKE få fyren til at sprøjte for hurtigt; altså jo
> længere det tager, jo længere han er liderlig, jo større ladning bliver
> man belønnet med.

Jeg mener så, at det afhænger af fyren der skal nyde - man
nyder på forskellig vis, på forskellige tidspunkter.

Men måske er vores indfaldsvinkel også forskellig?

Jeg sutter primært pik fordi jeg nyder at bringe modtageren
nydelse, fordi det giver mig glæde at være til glæde. Dernæst
sutter jeg pik, fordi jeg kan lide at føle mig "underlegen" i
situationen (ved godt det ikke er det rigtige ord, men bær
over med mig).

Jeg har fået forståelsen af, at du pirmært sutter pik fordi du nyder
at modtage ladningen

mange hilsner
nusle

Fra : Nette

Dato : 02-10-03 06:52

"nusle" skrev i en meddelelse
> Jeg mener så, at det afhænger af fyren der skal nyde - man
> nyder på forskellig vis, på forskellige tidspunkter.
>
> Men måske er vores indfaldsvinkel også forskellig?

I ER altså for sjove lige nu....

Det gælder da netop om ikke at få dem til at komme med det samme, og desuden
er det ikke samme mand i snakker om, og eftersom der er stor forskel fra
mand til mand på, hvor længe man kan holde, såååå..... kan dette vel
egentligt ikke diskuteres/sammenlignes?

Nette

Fra : Henning

Dato : 02-10-03 12:20

Nette wrote:
> [...]
> forskel fra mand til mand på, hvor længe man kan holde, såååå.....
> kan dette vel egentligt ikke diskuteres/sammenlignes?

Næh om en pige så suttede mig i et ½ år, ville jeg ikke
få udløsning, indtil nu har jeg kun oplevet at det er noget
opreklameret fis, det ser da frækt ud at se den i hendes
mund som en del af et forspil, der er mere psykisk end
fysisk pirrende

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 02-10-03 12:57

"Nette" <nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> er det ikke samme mand i snakker om, og eftersom der er stor forskel fra
> mand til mand på, hvor længe man kan holde, såååå..... kan dette vel

Hmmm... var det ikke det jeg skrev?

Fra : Nette

Dato : 02-10-03 13:21

"nusle" skrev i en meddelelse
> Hmmm... var det ikke det jeg skrev?

Jov, lige præcis....

Nette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-10-03 15:14

["Nette" <nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> | Thu, 2 Oct 2003
07:52:20 +0200]

>Det gælder da netop om ikke at få dem til at komme med det samme,

Det kan det da sagtens for nogle? Hvis det er sidste agt af legen man
tænder på med den konkrete fyr?

>og desuden er det ikke samme mand i snakker om, og eftersom der er stor forskel fra
>mand til mand på, hvor længe man kan holde, såååå..... kan dette vel
>egentligt ikke diskuteres/sammenlignes?

Det er jo heller ikke de specifikke mænd vi snakker om, men vores egen
opfattelse af det at sutte pik på mænd/fyre generelt.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henning

Dato : 02-10-03 12:15

nusle wrote:
> [...]
>
> Hej, begge to
>
> [Martin Jorgensen]
>
> Det handler ikke om mig eller teknikker, men om samspillet

For helved Nusle hvem yder i ovennævnte situation?
Jeg ville sgu ikke slikke fisse, hvis jeg ikke nød at
gøre det, jeg håber fandeme heller ikke nogen sutter
pik af andre grunde, jeg ville blive stik, stjertende
arrig, hvis jeg fik suttet pik og efterfølgende opdagede
at partneren i bund og grund afskyede det og kun gjore
det for min skyld, det vil kun være i s/d/m sammenhæng
jeg kunne gøre det som en del af spillet *G*

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 02-10-03 12:56

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> For helved Nusle hvem yder i ovennævnte situation?

Jamen, hvis ordvalget bekymrer dig, så erstat da bare
yder/nyder med aktiv/passiv

> [...]
> det for min skyld, det vil kun være i s/d/m sammenhæng
> jeg kunne gøre det som en del af spillet *G*

Halløj, Henning - ovenstående kan jeg slet ikke forholde
mig til. Jeg "yder" aldrig, hvis jeg ikke har lyst til det - idet
jeg selv har lyst, er det også for min egen skyld.

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 03-10-03 13:42

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

Hejsa

> [...]

> mig til. Jeg "yder" aldrig, hvis jeg ikke har lyst til det - idet
> jeg selv har lyst, er det også for min egen skyld.

Halløj er jeg altid med på *GGG*
Jeg ved godt du nyder at sutte pik *G*
Selv om jeg ikke får det store ud af at få suttet den af,
ville jeg da ikke afslå en bøn fra en partner, der er vild
med at sutte, vil hun sluge, ja men så vil jeg da hjælpe
hende til at få det behov dækket og gøre det nødvendige
for at jeg kan få udløsning på den måde

99% af min nydelse er afhængig af partnerens nydelse

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-10-03 14:50

[nusle | Wed, 1 Oct 2003 23:30:32 +0200]

>Jeg mener så, at det afhænger af fyren der skal nyde - man
>nyder på forskellig vis, på forskellige tidspunkter.

Ok, det kan du sagtens have ret i; jeg nyder også det at slikke i sig
selv, men kan efter en stund godt blive utålmodig og arbejde mere for at
få "ladningen".

> [...]
>sutter jeg pik, fordi jeg kan lide at føle mig "underlegen" i
>situationen (ved godt det ikke er det rigtige ord, men bær

Ordet er vel korrekt nok for dig? Selvfølgelig kan der også være noget
rollespil i det... altså når jeg sutter pik på en fyr der ikke er bøsse,
kan jeg tænde på at jeg får ham til at "overgive" sig og alligevel
sprøjte, i min mund.

Hvis jeg skal dominere en fyr der ikke er bøsse, kan det være et vildt
turn on at 'tvinge' ham til at sutte min pik - og det at sprøjte ham i
munden er helt i top

>Jeg har fået forståelsen af, at du pirmært sutter pik fordi du nyder
>at modtage ladningen

Det er i hvertfald også en væsentlig årsag

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : nusle

Dato : 08-10-03 17:42

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ok, det kan du sagtens have ret i; jeg nyder også det at slikke i sig
> selv, men kan efter en stund godt blive utålmodig og arbejde mere for at
> få "ladningen".

Jeg kommer til at tænke på, at jeg faktisk godt kan blive
træt i kæberne *G* - og så er det okay at han ikke er
halve timer om at komme

> [...]
> rollespil i det... altså når jeg sutter pik på en fyr der ikke er bøsse,
> kan jeg tænde på at jeg får ham til at "overgive" sig og alligevel

Det kan jeg sagtens se pointen i *SF*

> Hvis jeg skal dominere en fyr der ikke er bøsse, kan det være et vildt
> turn on at 'tvinge' ham til at sutte min pik - og det at sprøjte ham i
> munden er helt i top

Klart!!

mange hilsner
nusle

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-10-03 21:52

[nusle | Wed, 8 Oct 2003 18:41:31 +0200]

>Jeg kommer til at tænke på, at jeg faktisk godt kan blive
>træt i kæberne *G* - og så er det okay at han ikke er
>halve timer om at komme

Præcist!

Har nogle gange suttet pik på en fyr hvis pik var så enorm at jeg kun
kunne sutte på *lidt* af pikhovedet (var han ikke så genert kunne han
blive verdensstjerne i en pornofilm) - og der var det heldigt at han
havde nemt ved at sprøjte, for hvad skulle jeg ellers gøre? :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : nusle

Dato : 08-10-03 22:39

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> blive verdensstjerne i en pornofilm) - og der var det heldigt at han
> havde nemt ved at sprøjte, for hvad skulle jeg ellers gøre? :)

Ja, så kan alle ens små, fine tricks med "deep throath" osv.
godt gå hjem og lægge sig *LOL*

mange hilsner
nusle

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-10-03 18:31

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev:

Hej Rene

Fantastisk historie. Jeg bøjer mig i støvet. Du er/var fandeme en smooth
talker.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-10-03 21:42

[Mark Thomas Gazel | Wed, 1 Oct 2003 19:31:18 +0200]

>Fantastisk historie. Jeg bøjer mig i støvet. Du er/var fandeme en smooth
>talker.

Hehe - mange tak. Det var også min yndlingsoplevelse i flere år

Hmmm, gad vide om Søren og Stig (hovedpersonerne, så at sige) læser med
hér?
René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 02-10-03 13:11

Henning skrev:

>For helved Nusle hvem yder i ovennævnte situation?

Det gør manden, hvis kvinden som Rene nyder at få ladningen :)
Så yder de vel begge to.

> [...]
>det for min skyld,
>det vil kun være i s/d/m sammenhæng
>jeg kunne gøre det som en del af spillet *G*

Nusle nyder det vel også som en del af mandens dominans kan jeg
forstå.
Det tænder nok også manden en del ekstra at vide det :)
Iøvrigt er der mange som ikke er så gode til at sutte pik selv blandt
professionelle :).
Det fedeste er når pikhovedet bliver pirret. Men hele pikken i munden
er pirrende på en anden måde.

Fra : Wanker

Dato : 22-09-03 23:00

Gaaab...

Fra : PerX ...

Dato : 23-09-03 01:59

In article <a6b0eee6.0309220445.3c58f206@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> Hvilken trøje ville I bruge?

Starfleet uniform

http://www.sexytrek.com

Fra : Louise

Dato : 23-09-03 09:50

Hej

> Hvilken trøje ville I bruge?

Hvis jeg skulle dyrke alm sex med kæresten er det ikke nødvendigt med en
fodboldtrøje...fodbold siger mig nada!!
Men hvis han skulle provokere mig, så skulle han bare komme i en trøje fra
USA....det skulle nok kunne give nolg eblå mærker

/Louise