Går pigerne og smider trus
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 10:59

Sig mig, går pigerne rundt og smider trusserne på gaden?

En tidlig morgenstund her i sommer, gik jeg forbi et busskur tæt ved
Svendborg Handelsskole, og på bænken lå der et par hvide pigetrusser.
Helt hvide var de jo dog nok ikke, for jeg kiggede trods alt ikke
nærmere på dem.

Man kan jo have mange fantasier om, hvordan sådan et par trusser
havner i et busskur.

VH

Thomas

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-09-03 13:55

d. 22/09/03 11:58 skrev Thomas på th63@ofir.dk i artiklen
a6b0eee6.0309220158.546653fc@posting.google.com:

> Man kan jo have mange fantasier om, hvordan sådan et par trusser
> havner i et busskur.

Ja.

Min egen fantasi er, at en pige har tabt dem på vej til vaskeriet, hvorefter
en behjertet sjæl har samlet dem op og lagt dem i busskuret, som kunne være
det mest relevante sted. De kan selvfølgelig også være tabt i busskuret,
hvis pigen har taget bussen på vej til vaskeriet.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Helle

Dato : 22-09-03 15:09

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> nærmere på dem.
>
> Man kan jo have mange fantasier om, hvordan sådan et par trusser

Er du fra Svendborg? det samme er jeg
Ja, jeg tror nu mest det er fordi trusserne er tabt på vej til/fra vaskeri.
Du ser jo også tit en handske, en sok osv - men det glemmer man hurtigt igen
*s*

Mvh Helle

Fra : Camilla

Dato : 22-09-03 16:50

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
vaskeri.
> Du ser jo også tit en handske, en sok osv - men det glemmer man hurtigt

Jeg har også engang "tabt" et par trusser i bussen, men jeg var nu ikke på
vej til vaskeriet, thi hi.

Camilla

Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 17:57

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message news:<3f6f0276$0$54792$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Du ser jo også tit en handske, en sok osv - men det glemmer man hurtigt igen

Ja da. Dejlig by. Kønne piger. Flotte fyre. Masser af skøn natur.

VH

Thomas

Fra : Helle

Dato : 22-09-03 18:28

> "Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message

> Ja da. Dejlig by. Kønne piger. Flotte fyre. Masser af skøn natur.
>
> VH
>
> Thomas

Jeps. Måske vi kender hinanden?

Mvh Helle