Negerpik
Fra : Thomas

Dato : 22-09-03 10:48

"Man er ikke en rigtig mand, hvis man ikke har prøvet en
negerkælling", sagde en bekendt, bramfrit engang. Bortset fra det
politisk ukorrekte i benævnelsen "negerkælling", er det vel
nødvendigvis heller ikke rigtigt.

Men jeg ved da, at mange mænd har fantasier om udenlandske piger,
ligesom man kvinder sikkert fantaserer om at prøve en rigtig stor
negerpik. Det er jo en af de klicheer, der går om den afro-amerikanske
mand. Men der er jo mange smukke kvinder rundt om i verden.

Svenske, tyske og hollandske blondiner i træsko. Italienske og spanske
piger med olivenfarvet hud, og smukke kindben og romerske næser.
Amerikanske piger, der tygger på tyggegummi og snakker hele tiden.
Smukke mørkhårede tyrkiske piger, som man aldrig får lov til at
kneppe.

Så er der nogle, der tænder på de asiatiske og japanske piger med
skæve øjne. Det tænder jeg personligt slet ikke på, men sådan er vores
smag jo så forskellig.

VH

Thomas

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 22-09-03 11:01

Thomas wrote:
> Det tænder jeg personligt slet ikke på, men sådan er vores
> smag jo så forskellig.

Sad lige og ventede på pointen - men den så ud til at udeblive..

mvh
Johan

Fra : preben nielsen

Dato : 22-09-03 15:38

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev i en
meddelelse news:3F6EC846.2070601@weknowthewayout.com...

> Sad lige og ventede på pointen - men den så ud til at udeblive..

BW d. 2.

-p

Fra : Peter Jespersen

Dato : 22-09-03 21:08

On Mon, 22 Sep 2003 12:00:38 +0200, Johan Holst Nielsen wrote:

>Sad lige og ventede på pointen - men den så ud til at udeblive..

En flok britiske universitetsstuderende, en britisk læge og en enkelt
afsporet amerikaner - lærte os for snart 30 år siden at en sketch ikke
behøver at have en pointe, endsige en afslutning

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
It's true. I saw it in a cartoon once.

Fra : Thomas

Dato : 23-09-03 10:31

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> wrote in message news:<syljurryvyybtvpnyqx.hln4d30.pminews@news.tele.dk>...

> afsporet amerikaner - l rte os for snart 30 r siden at en sketch ikke
> behøver at have en pointe, endsige en afslutning

Know whatahmean, know whatahmean, nudge nudge, know whatahmean, say no more?

VH

Thomas

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-09-03 20:18

On 22 Sep 2003 02:47:38 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:
>Det tænder jeg personligt slet ikke på, men sådan er vores
>smag jo så forskellig.

Ja, heldigvis. Jeg har aldrig gået efter en bestemt type, sålænge hun
er sød og dejlig, så er jeg tilfreds. Så da jeg fandt den pige jeg
ville gftes med, så var det ikke hendes etniske baggrund, der var
afgørende....

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Wanker

Dato : 22-09-03 22:50

Gaaab...

Fra : John Sahl

Dato : 22-09-03 23:49

Wanker <MasterBate@mail.dk> wrote:
> Gaaab...

Gå i seng.

--
John Sahl,
http://www.bilstereobladet.dk

Fra : Nette

Dato : 23-09-03 07:36

"John Sahl" skrev i en meddelelse news:bknu0u$iff$1@dknews.tiscali.dk...
> Gå i seng.

Ja, nu synes jeg også snart, han har gabt nok*G*

Nette