Dykkercentre Sharm
Fra : CK

Dato : 22-09-03 07:59

Hvilke kan anbefales, jeg har prøvet ocean college og var ikke 100%
tilfreds.

MVH

Claus

Fra : tangocat666

Dato : 22-09-03 16:35

Hvad var problemet med Ocean College ?
( synes selv det var en bedre end Colona Dive Club )
mvh.

Fra : Karin Høgh

Dato : 22-09-03 21:38

Kære Claus

TGI Diving - italiensk - er godt og meget billigt. Se deres nyeste tilbud
her. 10 dyk for 160 euro!! Plus udstyr, som heller ikke er dyrt. Vi var med
den fem dage i foråret .- både til Ras Mohammad og Tiran. Det var stadig
koldt, det blæste lidt, men vi var i gode hænder.

http://www.tgidiving.com/cgi-bin-tgi/ask.cgi?mtype=m002&cty=c001&ID=rs_eses_
pa&refid=SEP03E

God tur

Karin

Fra : Peter

Dato : 23-09-03 17:37

Prøv evt. de link jeg har fra min side.... SinaiDivers er helt OK !

http://www.cardow.dk/uv_foto.htm

Venlig hilsen

Peter