Tekstændring i Netscape 4
Fra : Kim Klinke

Dato : 09-04-01 18:02

Findes der i Netscape en pendant til IE's innerText, innerHTML?
Hvis ikke - har nogen så et bud på, hvad man så skal gøre.

Kim

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-04-01 20:12

Kim Klinke <kim.klinke@nypost.dk> skrev

> Findes der i Netscape en pendant til IE's innerText,
> innerHTML?

Hvis det er NN4 du tænker på, så har jeg ikke mødt noget endnu.

> Hvis ikke - har nogen så et bud på, hvad
> man så skal gøre.

Jeg har løst det ved at lægge et antal <div> oven på hinanden - og så tænde
og slukke dem efter behov.

Jeg har lavet dette eksempel til andet formål, hvor du bare skriver tekst i
stedet for billeder - eller en komination:

www.vebel.dk/test/neo/noproblem.htm

Tag lige et kig på koden - det er faktisk ret simpelt.
--
Allan

Fra : Stig Johansen

Dato : 10-04-01 04:26

Hej.

"Kim Klinke" <kim.klinke@nypost.dk> wrote in message
> Findes der i Netscape en pendant til IE's innerText, innerHTML?
> Hvis ikke - har nogen så et bud på, hvad man så skal gøre.

Denne her gav mig noget inspitation(virker i NN4.7+):

http://grizzlyweb.com/webmaster/dhtml/examples/dynamicclock.htm

--
Med venlig hilsen/Best Regards
Stig Johansen - stig@w3data.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-04-01 10:15

Stig Johansen <stig@w3data.dk> skrev

> Denne her gav mig noget inspitation(virker i NN4.7+):
>
> http://grizzlyweb.com/webmaster/dhtml/examples/dynamicclock.htm

Det er helt de samme parametre jeg har brugt, hvor man detekterer hvilken
browser der kender getElementById, layers eller all.

--
Allan