Tycoon spil
Fra : MaRk

Dato : 18-09-03 12:49

Hej

Er tycoon genren total død?
Synes ikke der udkommer så mange som der gjorde engang.. eller er det bare
mig?

Kunne godt tænke mig et med lækker grafik, multi player og lidt humor

Mvh
Mark

Fra : Rene Larsen

Dato : 18-09-03 13:19

> Er tycoon genren total død?

Nej da.....

> Synes ikke der udkommer så mange som der gjorde engang.. eller er det bare
> mig?

http://www.valusoft.com/products/18wheelsamer.html

er lige udkommet....

> Kunne godt tænke mig et med lækker grafik, multi player og lidt humor

Mht til den grafiske del og diverse... aner der ikke... ikke min type spil.

Mvh

Rene s

Fra : MaRk

Dato : 18-09-03 21:56

> http://www.valusoft.com/products/18wheelsamer.html
>
> er lige udkommet....

Hvordan er det? Godt eller skidt?
Et spil man kan sige det ligger tæt på?

> Rene s

Hvad er dine tycoon favoriter? (hvis du da er tycoon spiller, som jeg måske
tror du er ;))

Fra : Rene Larsen

Dato : 18-09-03 22:33

> Hvordan er det? Godt eller skidt?
> Et spil man kan sige det ligger tæt på?

Du klippede vist lidt for meget i min sidste besked.. jeg skrev faktisk at
jeg ikke havde dette spil så bare at det var udkommet...

> Hvad er dine tycoon favoriter? (hvis du da er tycoon spiller, som jeg
måske
> tror du er ;))

Har ikke nogen er ikke lige frem tycoon fan... holder bare meget øje med
spil udgivelser..

Mvh

Rene

Fra : MaRk

Dato : 19-09-03 16:50

"Rene Larsen" <rene.larsenFJERNXXXDETTE@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du klippede vist lidt for meget i min sidste besked.. jeg skrev faktisk at
> jeg ikke havde dette spil så bare at det var udkommet...

Oh oki, så må du undskylde =)
Opfattede det som at du ikke rigtig gik op i grafikken osv.

Mvh
Mark

Fra : Rene Larsen

Dato : 20-09-03 01:53

> Oh oki, så må du undskylde =)
> Opfattede det som at du ikke rigtig gik op i grafikken osv.

Helt iorden...

Men så lige et nyt tycoon spil idag...

http://www.gamezone.com/gamesell/p21995.htm

måske var dette noget for dig at investere i dette..

Mvh

Rene

Fra : Brian Lund

Dato : 18-09-03 23:05

> Hvordan er det? Godt eller skidt?
> Et spil man kan sige det ligger tæt på?

Screenshots ligner ellers mere et eller andet 3D-køre spil... :( - Jeg tror
ikke det er et tycoon spil som man kender dem...

> Hvad er dine tycoon favoriter? (hvis du da er tycoon spiller, som jeg
måske
> tror du er ;))

Jeg foretrækker Transport Tycoon Deluxe, som kan fås til windows :) - Ellers
er jeg også vild med Roller Coaster Tycoon 2 som jeg også spiller :)

Der er forresten nogen folk rundt omkring som er igang med at lave deres
egen (gratis!) klon af Transport Tycoon! - Endda et par forskellige
versioner!

Brian

Fra : Defcon

Dato : 20-09-03 12:37

> Der er forresten nogen folk rundt omkring som er igang med at lave deres
> egen (gratis!) klon af Transport Tycoon! - Endda et par forskellige
> versioner!

Har du et link på dette... TTD var/er et genialt spil

/Rasmus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-09-03 17:46

In dk.spil.computer, Brian Lund <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> says...
> Jeg foretrækker Transport Tycoon Deluxe, som kan fås til windows :) - Ellers
> er jeg også vild med Roller Coaster Tycoon 2 som jeg også spiller :)

Samme her. Og TTDpatch er genial.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : BorreBoy

Dato : 19-09-03 19:11

http://www.spilzonen.dk/content/anmeldelse_spil.asp?id=794

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 20-09-03 22:12

Hejsa,

Det første Tycoon spil - og stadig et af de bedste - var vel Railroad
Tycoon.

3'eren bliver vist frigivet den 31. oktober (i alt fald i USA)

Se evt. www.railroadtycoon3.com

Jeg tvivler nu på at det er ret meget bedre end 2'eren - men det skyldes nok
at jeg vægter gameplay og strategi højere end 3D grafik.

mvh

Jens

--
Fjern PHP i min mailadresse hvis du vil skrive direkte til mig