Undskyld, jeg kom at svare nogen privat
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 21-09-03 17:03

Hejsa.

Det er gået op for mig, at jeg er kommet til at sende nogle indlæg privat
til nogle skribenter i denne gruppe. Det beklager jeg.

Årsagen var computerproblemer, idet min PC brød sammen i går, hvorefter jeg
fik vækket min gamle iMac til live igen. Desværre er Outlook Express til Mac
og Windows lidt forskellige, hvorfor jeg må være kommet til at bytte rundt
på ikonerne og ikke lagt særlig mærke til, hvad jeg foretog mig.

Hvis min iMac holder så længe - og det ser det ud til - bruger jeg den
indtil onsdag eftermiddag, hvor jeg forventer at få en ny PC leveret.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 21-09-03 22:50

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> Hejsa.
>
> Det er gået op for mig, at jeg er kommet til at sende nogle indlæg
> privat til nogle skribenter i denne gruppe. Det beklager jeg.

Det var bare så hyggeligt

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 22-09-03 00:13

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er gået op for mig, at jeg er kommet til at sende nogle indlæg privat
> til nogle skribenter i denne gruppe. Det beklager jeg.

Det var da okay - jeg syntes det var hyggeligt

mange hilsner
nusle