/ Forside / Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet erhverv
#NavnPoint
Nordsted1 1260
katekismus 960
ans 933
pifo 679
jakjoe 661
Benjamin... 550
Kortoverv.. 545
refi 518
dova 505
10  HelleBirg.. 475
Midtdata snyder
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 09:19

Jeg har returneret en vare til Midtdata som var defekt. Midtdata skriver på
deres hjemmeside at de har testet varen defekt og den venter på ombytning. I
dag modtager jeg så en pakke med en opkrævning fra dem. På fakturaen står at
den er fundet uden fejl. Det opkræves der gebyr for. Så ringer jeg til
Midtdata, hvor de siger at det er deres leverandør, der har testet den uden
fejl - og at de slet ikke har testet den, selvom det står på deres website.
Og de tror mere på deres leverandør end på kunden...
Vi er to der har testet varen defekt, mig og den kammerat som havde varen i
brug. Så dette er en advarsel om Midtdata, der snyder (eller bliver snydt)
med deres garantireperationer.

Mvh Tommy
(der er fejl i min emailadresse)



 
 
WTR (16-09-2003)
Kommentar
Fra : WTR


Dato : 16-09-03 09:44

Hvis det er inden for 14 dages returret, så meddel firmaet, at du ønsker at
gøre brug af din 14 dages returret, og at du dermed beder om annulering af
fakturaen.


"TBJ" <bruus[snabela]os.dk> skrev i en meddelelse
news:3f66c767$0$13270$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har returneret en vare til Midtdata som var defekt. Midtdata skriver

> deres hjemmeside at de har testet varen defekt og den venter på ombytning.
I
> dag modtager jeg så en pakke med en opkrævning fra dem. På fakturaen står
at
> den er fundet uden fejl. Det opkræves der gebyr for. Så ringer jeg til
> Midtdata, hvor de siger at det er deres leverandør, der har testet den
uden
> fejl - og at de slet ikke har testet den, selvom det står på deres
website.
> Og de tror mere på deres leverandør end på kunden...
> Vi er to der har testet varen defekt, mig og den kammerat som havde varen
i
> brug. Så dette er en advarsel om Midtdata, der snyder (eller bliver snydt)
> med deres garantireperationer.
>
> Mvh Tommy
> (der er fejl i min emailadresse)
>
>



Ukendt (16-09-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 16-09-03 14:16

Ups... skulle have været sendt til dk.forbruger...

Mvh Tommy


"TBJ" <bruus[snabela]os.dk> skrev i en meddelelse
news:3f66c767$0$13270$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg har returneret en vare til Midtdata som var defekt. Midtdata skriver

> deres hjemmeside at de har testet varen defekt og den venter på ombytning.
I
> dag modtager jeg så en pakke med en opkrævning fra dem. På fakturaen står
at
> den er fundet uden fejl. Det opkræves der gebyr for. Så ringer jeg til
> Midtdata, hvor de siger at det er deres leverandør, der har testet den
uden
> fejl - og at de slet ikke har testet den, selvom det står på deres
website.
> Og de tror mere på deres leverandør end på kunden...
> Vi er to der har testet varen defekt, mig og den kammerat som havde varen
i
> brug. Så dette er en advarsel om Midtdata, der snyder (eller bliver snydt)
> med deres garantireperationer.
>
> Mvh Tommy
> (der er fejl i min emailadresse)
>
>



KA (20-09-2003)
Kommentar
Fra : KA


Dato : 20-09-03 14:46

Jeg har købt hos dem for mere end 500k efterhånden. Jeg er aldrig blevet
snydt. Mon ikke der e rbegået en fejl et sted i stedet.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408938
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste