Scroll i table
Fra : JesperT

Dato : 21-09-03 11:31

Jeg har lavet en table i Dreamweawe MX, og vil gerne have vertikalt scroll
på et af felterne, er der nogen der ved hvordan man gør det???

Jesper

Fra : jopa

Dato : 21-09-03 12:56

"JesperT" <jesperthorup@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lavet en table i Dreamweawe MX, og vil gerne have vertikalt
> scroll på et af felterne, er der nogen der ved hvordan man gør det???

Brug <iframe>
--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-09-03 13:06

"JesperT" <jesperthorup@stofanet.dk> skrev

> Jeg har lavet en table i Dreamweawe MX, og vil gerne have vertikalt scroll
> på et af felterne, er der nogen der ved hvordan man gør det???

Tilføj inde i tabelcellen og omkring alt det, der skal scrolles i
tabelcellen, en div, der får tildelt den ønskede størrelse + attributten
overflow med en af parametrene auto eller true:

Dit scrollbare indhold her

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : JesperT

Dato : 21-09-03 13:49

> [...]
> tabelcellen, en div, der får tildelt den ønskede størrelse + attributten
> overflow med en af parametrene auto eller true:

Mange tak!
Jesper