Tabell/celler som dekker hele høyden
Fra : Jacob Hansen

Dato : 20-09-03 09:22

Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette (helst på en måt esom både
validerer og er cross browser):

Jeg har en topptabell der jeg skal plassere min logo. denne tabellen er delt
i to slik at jeg kan ha en horisontal meny under logoen. Dette er greit.

Under denne igjen vil jeg plassere en ny tabell med tre vertikale celler, en
til høyre, en i midten og en til venstre. Denne tabellen vil jeg skal gå
helt ned til bunnen av browseren. Hvis jeg setter height til 100% så gå jo
dette bra, men denne atributten validerer ikke, og andre browsere tolker jo
ikke denne slik som f.eks. IE.
Så spørsmålet blir da; hvordan løser jeg dette på en måte som validerer og
er cross browser?

Jacob Hansen
(en dansk dreng der har gjort nordmand av sig