Java + Object
Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-09-03 14:22

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 16-09-03 14:45

Christian Bohr-Halling wrote:

> Hvad har jeg overset? Burde følgende ikke virke til at få et Java-applet på en
> XHMTL-side? Det virker tilsyneladende ikke i IE (det er så, hvad det er) og
> i en beta-udgave af Opera 7.20. Mener heller ikke, at det virker i Mozilla, men
> det har jeg dog ikke tjekket selv.
>
> <object codebase="./applets" classid="java:BlaBla.class"
> codetype="application/x-java-applet" width="99" height="99"></object>

Har du prøvet at validere siden hos w3c ?

Hintzmann c",)

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-09-03 18:17

Martin Hintzmann Andersen <no@spam.dk> posting:

>Har du prøvet at validere siden hos w3c ?

Jep.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-09-03 15:00

Christian Bohr-Halling skrev:

> Hvad har jeg overset? Burde følgende ikke virke til at få et
> Java-applet på en XHMTL-side?

Har du et link til siden?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-09-03 18:18

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> posting:

http://akira.ruc.dk/~cbh/c/TalSysKon.html

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-09-03 20:17

Christian Bohr-Halling skrev:

> http://akira.ruc.dk/~cbh/c/TalSysKon.html

Både Opera og Mozilla viser den fint.

IE viser ikke noget.

Jeg ved ikke om Java-versionen har nogen betydning. Her er det Suns
Java 1.4.2-beta.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 17-09-03 16:34

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> posting:

>Både Opera og Mozilla viser den fint.

Ja, Opera 6.04 og 7.11, men ikke i nyeste, dvs. 7.20-beta[2]. Og da
den heller ikke virkede i IE samt Mozilla[1], blev jeg lidt nervøs
for korrektheden af koden.

>IE viser ikke noget.

"Tja", må være svaret til det. Livet er for kort til at få websider
til at virke i IE.

[1] Ikke selv tjekket, så nok derfor, den ikke virkede.
[2] Bug-report er sendt.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-09-03 10:28

Christian Bohr-Halling skrev:

> "Tja", må være svaret til det. Livet er for kort til at få
> websider til at virke i IE.

Jeg har ikke råd til den holdning.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 18-09-03 17:08

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> posting:

>Jeg har ikke råd til den holdning.

Den kunne forstås på to måder (penge el. hjælp), men jeg går ud fra,
du mener råd som i penge.

Du har selvfølgelig ret i, at hvis man vil tjene penge, så er den
holdning svær, men derfor kan man jo godt have den "privat".

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-09-03 21:08

> Den kunne forstås på to måder (penge el. hjælp), men jeg går
> ud fra, du mener råd som i penge.

Ja. Jeg kan ikke helt se hvordan du tolker den med "hjælp".

> Du har selvfølgelig ret i, at hvis man vil tjene penge, så er
> den holdning svær, men derfor kan man jo godt have den
> "privat".

Afgjort.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 20-09-03 12:31

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> posting:

>Jeg kan ikke helt se hvordan du tolker den med "hjælp".

Den med "hjælp": Du ville ikke give råd (hjælp) til folk med den
holdning, at livet er for kort til at få websider til at virke i IE.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-09-03 21:32

Christian Bohr-Halling skrev:

> Den med "hjælp": Du ville ikke give råd (hjælp) til folk med
> den holdning, at livet er for kort til at få websider til at
> virke i IE.

Ah - nu forstår jeg.
--
Jens Gyldenkærne Clausen